شناسهٔ خبر: 57355115 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

نتایج گروه D در پایان هفته دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر+جدول

مسابقات هفته دوم جام جهانی قطر با دو دیدار از گروه D ‌ پیگیری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، در مسابقات هفته دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر _شنبه پنجم آذرماه_ تیم‌های تونس-استرالیا و فرانسه- دانمارک از گروهD مقابل هم به میدان رفتند. در این دیدارها استرالیا و فرانسه به پیروزی رسیدند.

نتایج گروه D در پایان هفته دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

نتایج گروه D در پایان هفته دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر+جدول

استرالیا یک _ تونس صفر

تیم‌های ملی فوتبال استرالیا و تونس در هفته دوم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۱۳:۳۰ در ورزشگاه الجنوب رودرروی یکدیگر قرار گرفتند که بازی با نتیجه یک بر صفر به نفع استرالیا تمام شد. در دقیقه ۲۳، بازیکنان استرالیا روی یک کار تیمی به دروازه تونس رسیدند، یکی از بازیکنان این تیم قصد داشت ارسالی زمینی روی دروازه دحمان داشته باشد، اما توپ با برخورد به پای دفاع تونس بلند شد و دوک با یک ضربه سر گل نخست استرالیا را به ثمر رساند.

نتایج گروه D در پایان هفته دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر+جدول

فرانسه ۲ _ دانمارک یک

تیم‌های ملی فرانسه و دانمارک در هفته دوم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه ۹۷۴ شهر راس‌ابوعبود به‌مصاف یکدیگر رفتند و فرانسه با نتیجه دو بر یک پیروز میدان شد. حمله حساب‌شده فرانسه از سمت چپ با یک‌دوی تماشایی کیلیان امباپه و تئو هرناندز، پس از پاس رو به بیرون تئو با تک‌ضرب دیدنی و مطمئن شماره ۱۰ خروس‌ها به گل نخست بازی تبدیل شد تا بالاخره دروازه اشمایکل نیز گشوده شود.

کرنر به‌دست آمده توسط بازیکنان دانمارک با غفلت مدافعان فرانسه و ارسال دقیقی که به داخل محوطه‌جریمه خروس‌ها آمد، پس از تأثیر یواکیم اندرسن با ضربه‌سر آن درس کریستنسن به گل تساوی‌بخش تبدیل شد. ستاره‌های فرانسه توپ را برای کومان فرستادند، گریزمان پشت محوطه‌جریمه دانمارک توپ را از کومان گرفت و پس از یک‌نگاه به داخل محوطه توپ را برای امباپه فرستاد، لاک‌پشت فرانسه نیز با یک اشاره توپ را به تور دروازه دانمارک چسباند و تیمش را دوباره پیش انداخت‌.

جدول نتایج گروه D در پایان هفته دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

نتایج گروه D در پایان هفته دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر+جدول

نظر شما