شناسهٔ خبر: 57349702 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

انهدام باندي با 64 فقره موبايل قاپي در پايتخت

صاحب‌خبر -
انهدام باندي با 64 فقره موبايل قاپي در پايتخت
خبرگزاری آریا-رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: چهار سارق جوان که با دو دستگاه موتورسیکلت اقدام به موبایل‌قاپی از شهروندان می‌کردند، دستگیر شدند.
به گزارش خبرگزاری آریا، سرهنگ علی ولیپور گودرزی گفت: رسیدگی به پرونده موبایل قاپی، پس از وقوع سرقت‌های سریالی و موبایل‌قاپی از شهروندان در مرکز تهران در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.
وی افزود: بنابرحساسیت موضوع، کارآگاهان بلافاصله راهی صحنه‌های وقوع جرم شده و با انجام تحقیقات میدانی متوجه شدند که چهار سارق جوان با دو دستگاه موتورسیکلت اقدام به موبایل‌قاپی از شهروندان کرده و گاهی‌اوقات این اعمال مجرمانه با خشونت نیز انجام داده‌اند.
رئیس پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه سارقان با چاقوی خود، مالباختگان را هنگام تعقیب و گریز تهدید کرده بودند، ادامه داد: کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی در گام نخست با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم، هویت متهمان را شناسایی کرده و متوجه شدند، این چهار سارق جوان سابقه‌دارند.
سرهنگ ولیپور گودرزی ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده مخفیگاه سارقان را نیز ردیابی و پس یک هماهنگی با مقام قضایی آن‌ها را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند. متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن به جرم خود مبنی بر 64 فقره موبایل‌قاپی در سطح شهر تهران اعتراف کردند.
وی با بیان اینکه چندین دستگاه گوشی تلفن همراه نیز از مخفیگاه سارقان کشف شد، گفت: 64 تن از مالباختگان سارقان را شناسایی کرده‌اند و تحقیقات برای شناسایی دیگر مالباختگان احتمالی نیز ادامه دارد.

نظر شما