شناسهٔ خبر: 57344856 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

دادستان قزوین:

بخشنامه‌های درون‌سازمانی دستگاه‌های اجرایی بازنگری شود

دادستان عمومی و انقلاب قزوین طی مکاتبه‌ای دستگاه‌های اجرایی استان را به تشکیل کمیته فرآیند اصلاح، بازنگری و بروزرسانی مصوبات درون‌سازمانی (بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها) ملزم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حسین رجبی، دادستان قزوین در تشریح این خبر اظهارکرد: با بررسی‌های صورت گرفته و گلایه مراجعین به مسئولان قضایی؛ یکی از عوامل نارضایتی مردم در مراجعه به دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان وجود بخشنامه‌ها، دستورالعمل‌ها و دستورات درون‌سازمانی است که مدیران وقت دستگاه‌ها و نهادها تدوین و اجرایی کردند و گاهاً این موارد موجب اخلال در فرآیندهای اداری شده است.

او افزود: به همین دلیل دادستانی در خصوص احیاء حقوق عامه و جلب رضایت عمومی از عملکرد سازمان‌ها؛ دستگاه‌های اجرایی را به تشکیل "کمیته فرآیند اصلاح مصوبات سازمانی" ملزم کرد.

رجبی ادامه داد: با تشکیل این کمیته در دستگاه‌های اجرایی مجدداً دستورات و مصوبات صادره مورد بررسی کارشناسی از حیث کمی و کیفی و با اصلاح مواردی که موجب گلایه‌مندی مردم است، زمینه خدمات‌رسانی مطلوب و جلب رضایت عمومی میسور و فراهم شود.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: براساس مکاتبه صورت گرفته وظیفه تشکیل این کمیته و بررسی دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها بر عهده تمامی مدیران ارشد دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی است و سازمان بازرسی استان قزوین بر حسن اجرای این موضوع نظارت می‌کند.

46

برچسب‌ها:

نظر شما