شناسهٔ خبر: 57337182 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ستاره‌صبح | لینک خبر

اخبار ورزشی

صاحب‌خبر -

تست کرونای رونالدو در قطر مثبت شد

ایسنا نوشت: رونالدو نازاریو به دلیل ابتلا به کرونا امکان حضور در ورزشگاه برای حمایت از برزیل را از دست داد.
تست کرونای رونالدو نازاریو برزیلی مثبت شد و او در اتاق هتل خود در قطر در قرنطینه به سر می برد. رونالدو چهارشنبه احساس ناخوشایندی داشت و در ابتدا “خیلی نگران” نبود اما صبح پنجشنبه تصمیم گرفت آزمایش کرونا بدهد که تست او مثبت شد.
او باید تا پنج روز آینده در قرنطینه بماند. رونالدو گفت که علائمی شبیه آنفولانزا دارد اما به طور کلی خوب است. به گفته خودش قرار بود در دیدار تیم های ملی برزیل و صربستان حاضر شود اما حالا باید در اتاق بماند. رونالدو ۴۶ ساله است، او در جام جهانی ۱۹۹۴ و ۲۰۰۲ با برزیلی‌ها قهرمان شد و در جام جهانی ۱۹۹۸ نیز نایب قهرمان شد.

 

دشان: واران برای دیدار با دانمارک آماده است

 

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه گفت، رافائل واران پس از بیش از یک ماه دوری از میادین به دلیل مصدومیت از ناحیه پا، آماده بازگشت به بازی برای دیدار بعد تیم کشورش در جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل دانمارک است. دشان، سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه به خبرنگاران گفت: “او برای بازی نخست آماده بود، می‌توانست در آن بازی کند و روی فرم بود. ما درباره این موضوع با او بحث کردیم.” دشان در نشستی خبری تاکید کرد:‌ “واران برای بازی اول ما آماده بود و برای بازی دوم ما در مرحله گروهی هم آماده است. او برای بازی اول آماده بود و برای بازی دوم آماده است، ما باید در این مورد تصمیم بگیریم اما مساله اصلی این است که او آماده و روی فرم است.”آمادگی واران برای بازی روز شنبه می‌تواند پتانسیل تیم دشان را که تعدادی از بازیکنان کلیدی خود را قبل و در طول جام جهانی قطر از دست داده، بالا ببرد.

 

طارمی فراتر از نیمار و اوزیل

مهدی طارمی عملکرد بهتری را در دو جام جهانی اخیر نسبت به اوزیل و نیمار در ایجاد موقعیت گل در یک بازی به ثبت رساند.
به گزارش ایسنا، سایت معتبر اسکوآکا درباره عملکرد مهدی طارمی و رکورد خاص او در دیدار با ولز نوشت: مهدی طارمی در ۲ جام جهانی اخیر، آمار بهتری نسبت به نیمار، اوزیل و تریپیر در ایجاد موقعیت گل در یک بازی ثبت کرده است:
مهدی طارمی مقابل ولز؛ ایجاد ۸ شانس گلزنی
مسوت اوزیل مقابل کره‌جنوبی؛ ایجاد ۷ شانس گلزنی
نیمار مقابل بلژیک:‌ ایجاد ۷ موقعیت گلزنی
کِیرن تریپیر مقابل بلژیک: ایجاد ۷ موقعیت گلزنی
شماره ۹ ایران فراتر از یک شماره ۹ (مهاجم هدف) است.

 

میزبان، اولین حذف شده‌ جام بیست و دوم

 تیم ملی فوتبال سنگال با کسب برتری سه بر یک مقابل قطر هم بازگشت خوبی به جدول داشت و هم میزبان را به اولین حذف شده‌ی جام بیست و دوم تبدیل کرد.تیم‌های ملی فوتبال قطر و سنگال از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه به وقت تهران در چارچوب هفته‌ی دوم دور گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ از گروه اول به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان آلیو سیسه با نتیجه‌ی سه بر یک به پیروزی دست یافتند. اشتباه عجیب بوعالم خوخی در دفع توپ باعث شد تا توپ به بولایه دیا برسد و مهاجم زهردار سنگال زننده‌ی اولین گل تیم ملی کشورش در این دوره از مسابقات شد. بازی با همین نتیجه در نیمه‌ی اول به اتمام رسید. با این نتیجه قطر دومین باخت خود را متحمل شد و در قامت میزبان مسابقات به اولن تیمی تبدیل شد که از جام جهانی ۲۰۲۲ حذف می‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما