شناسهٔ خبر: 57336002 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

پخش زنده فرانسه و دانمارک 5 آذر 1401

صاحب‌خبر -

پخش زنده فرانسه و دانمارک 5 آذر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در دومین بازی خود در جام جهانی به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های ملی فرانسه و دانمارک امروز و در دومین بازی خود در جام جهانی قطر از ساعت 19:30 به وقت ایران در استادیوم 974 یا استادیوم راس ابو عبود به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی فرانسه و دانمارک 5 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال فرانسه و دانمارک 5 آذر 1401

پخش زنده فرانسه و دانمارک 5 آذر 1401

قهرمان جام جهانی روسیه و مدافع عنوان قهرمانی، هرچه در یورو 2020 بد بود و در لیگ ملتهای اروپا ضعیف و با وجود مصدومان پرشمار و سرشناسی چون پوگبا، بنزما و کانته، در قطر شروع خوبی برابر یکی از نمایندگان آسیا یعنی استرالیا داشت و 4 بر 1 پیروز شد آن هم در شرایطی که ابتدا با یک گل عقب افتاده بود.

از سوی دیگر، وایکینگ‌های دوست‌داشتنی و شگفتی‌سازان یورو 2020 برخلاف انتظار در بازی نخست خود در جدال با تونس خیلی خوب عمل نکردند و در شرایطی که انتظار می‌رفت پیروز میدان باشند، به تساوی رضایت دادند.

فرانسه در رده چهارم و دانمارک در رده دهم رنکینگ فیفا هستند. نکته جالب توجه اینکه در 6 تقابل دو تیم با هم در سالیان اخیر، فرانسه دو بار پیروز شده و دانمارک 3 بار تا از این حیث برتری با دانمارکی‌ها باشد. برای تماشای پخش زنده بازی فرانسه و دانمارک 5 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

نظر شما