شناسهٔ خبر: 57321898 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

امیرعبداللهیان:

رژیم برلین سال‌هاست با تحریم‌های ناعادلانه،حقوق بشر را نقض می‌کند

وزیر امور خارجه گفت: رژیم برلین به عنوان تامین کننده اصلی سلاح شیمیایی صدام بر علیه مردم ایران، سال‌هاست با تحریم‌های ناعادلانه و غیرانسانی خود، نقض گسترده حقوق بشر را انجام می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در پی صدور قطعنامه در شورای حقوق بشر سازمان ملل علیه ایران، در خصوص استفاده ریاکارانه آلمان و دیگر فرصت طلبان از ساز و کارهای حقوق بشر در یک رشته توئیت نوشت: رژیم برلین به عنوان تامین کننده اصلی سلاح شیمیایی صدام بر علیه مردم ایران و دیگر فرصت طلبان، سال‌هاست با تحریم‌های ناعادلانه و غیرانسانی خود، نقض گسترده حقوق بشر را انجام می‌دهد.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین در توئیت دیگری افزود: شرم آورتر آنکه، این کار را برای بازی‌های بی‌مقدار داخلی خود انجام می‌دهند.

امیرعبداللهیان تصریح کرد: این کشورها باید بدانند ایران مقتدر، متعهد به حقوق بشر بوده اما اجازه دخالت هیچ کشوری در امور داخلی خود را نمی‌دهد.

وی همچنین در توئیت دیگری نوشت: اکنون آنها ریاکارانه از سازوکارهای حقوق بشر سوءاستفاده می‌کنند تا بیشتر از قبل اقدامات ضد حقوق بشری را علیه مردم ما انجام دهند و همه اینها به نام «همبستگی» دروغین با ایرانیان.

نظر شما