شناسهٔ خبر: 57307934 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

پخش زنده اروگوئه و کره جنوبی 3 آذر 1401

صاحب‌خبر -

پخش زنده اروگوئه و کره جنوبی 3 آذر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در نخستین دیدار خود در جام جهانی قطر به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های ملی اروگوئه و کره جنوبی، امروز و از ساعت 16:30 به وقت ایران در نخستین دیدار خود در جام جهانی قطر 2022 در استادیوم اجوکیشن سیتی به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی اروگوئه و کره جنوبی 3 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال اروگوئه و کره جنوبی 3 آذر 1401

پخش زنده اروگوئه و کره جنوبی 3 آذر 1401

تیم های ملی اروگوئه و کره جنوبی امروز در نخستین بازی خود در جام قطر به مصاف هم می‌روند. کره شاید امیدوار به تکرار موفقیت عربستان و ژاپن برابر بزرگان باشد و شاید هم به سرنوشت ایران و قطر دچار شود!

تیم ملی اروگوئه با ستارگان سرشناس خود در خط حمله که احتمالا آخرین جامشان را تجربه می‌کنند می‌تواند یکی از تیم‌های خطرناک جام فعلی باشد. آن‌ها به عنوان رنکینگ چهاردهم فیفا در 5 بازی اخر خود تنها 1 بار برابر ایران شکست خورده‌اند و در 4 بازی دیگر، 3 برد برابر کانادا، پاناما و مکزیک و یک تساوی با آمریکا کسب کرده‌اند.

کره رده بیست‌وهشتمی در رنکینگ فیفا اما به عنوان تیم دوم گروه ایران در انتخابی جام جهانی به مرحله نهایی رسید. آن‌ها در 5 بازی آخر خود پیش از جام 3 برد برابر ایسلند، کامرون و مصر و 2 تساوی برابر کاستاریکا و پاراگوئه ثبت کرده‌اند.

دو تیم پیش از این دوبار در دو بازی دوستانه در سال‌های 2014 و 2018 به مصاف هم رفته‌اند که حاصل آن یک برد برای هر یک از دو تیم بوده است. برای تماشای پخش زنده بازی اروگوئه و کره جنوبی 3 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

نظر شما