شناسهٔ خبر: 57294051 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

پخش زنده بلژیک و کانادا ۲ آذر ۱۴۰۱

صاحب‌خبر -

پخش زنده بلژیک و کانادا ۲ آذر ۱۴۰۱ را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب در نخستین دیدار خود در جام جهانی قطر به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های ملی کانادا و بلژیک امشب و از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران در استادیوم احمد بن علی قطر در نخستین دیدار خود در جام جهانی قطر به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی بلژیک و کانادا ۲ آذر ۱۴۰۱ در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال بلژیک و کانادا ۲ آذر ۱۴۰۱

پخش زنده بلژیک و کانادا ۲ آذر ۱۴۰۱

بلژیک پرستاره و جذاب همیشه و در همه تورنمنت‌های جهانی سالیان اخیر به نظر یکی از مدعیان اصلی میرسیده و حداقل این پتانسیل را داشته! اما آن‌ها معمولا در مراحل حذفی ناکام می‌مانند و شاید قطر موقعیتی باشد که این نسل جذاب بلژیک به آنچه شایسته آن است برسد!

تیم دوم رنکینگ فیفا در ۵ بازی اخر خود ضمن ثبت دو شکست برابر هلند و مصر، ولز و لهستان را شکست داده و یک تساوی با ولز ثبت کرده است.

در سوی دیگر، کانادا به عنوان تیم رنکینگ ۴۱ام فیفا امسال شگفتی‌ساز منطقه آمریکای شمالی بود و بالاتر از آمریکا و مکزیک به جام جهانی رسید. کانادا در ۵ بازی آخر خود ژاپن و قطر را شکست داده، برابر اروگویه و هندوراس شکست خورده و با بحرین مساوی کرده است.

دو تیم پیش از این هیچ تقابل رسمی نداشته‌اند و این نخستین تقابل دو تیم در جام جهانی است. برای تماشای پخش زنده بازی بلژیک و کانادا ۲ آذر ۱۴۰۱ در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

نظر شما