شناسهٔ خبر: 57160916 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

پرسپولیس اقدام علیه تیم ملی را محکوم کرد ؛ پس‌لرزه‌های استوری اعتراضی یحیی گل‌ محمدی

صاحب‌خبر -

پرسپولیس اقدام علیه تیم ملی را محکوم کرد تا مدیران این تیم در نوعی واکنش به استوری تند سرمربی خود یحیی گل محمدی، سعی بر آرام کردن فضا داشته باشند.

به گزارش انصاف ورزشی، بازیکنان شاغل در لیگ داخلی ایران که توسط کیروش مسافر قطر و جام جهانی شده‌اند روز گذشته به دیدار رییس دولت سیزدهم ابراهیم رییسی رفتند و پس از آن عازم قطر شدند.

این بازیکنان که 9 نفر از 25 نفر لیست تیم ملی برای جام جهانی هستند در این دیدار عکس یادگاری گرفتند و با رییس دولت سیزدهم همکلام شدند.

اما یحیی گل محمدی در استوری که امروز منتشر کرد احتمالا در واکنش به این دیدار این بازیکنان که 4 نفر از آنان شاگردان کنونی وی در پرسپولیس نیز هستند را مورد نقد قرار داد و اشاره کرد که نمره آنها در معرفت صفر است.

اما قابل پیش بینی بود که چنین واکنشی از سوی سرمربی تیم صدرنشین لیگ برتر فوتبال ایران نسبت به دیدار بازیکنان تیم ملی با رییس دولت، قاعدتا با واکنشهایی روبه‌رو خواهد شد و این طبعا به نفع باشگاه پرسپولیس نیست.

نتیجتا در همین راستا ساعتی پیش باشگاه پرسپولیس اقدام علیه تیم ملی را محکوم کرد و اشاره داشت که هر گونه عملی در جهت تضعیف تیم ملی ایران را محکوم میکند.

بیانیه‌ی باشگاه پرسپولیس به این شرح است:

«در روزهایی که تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در مهمترین رویداد ورزشی جهان حضوری پرقدرت و پرامید دارد، برهمه کسانی که دل در گروی سربلندی نام ایران دارند ضروری است که جز در جهت تقویت روحیه تیم و بازیکنان سرافراز سرزمین‌مان سخنی بر زبان نیاورند، باشگاه مردمی پرسپولیس با میلیون‌ها هوادار نیز، خود را در این مسیر همراه و همگام تیم ملی فوتبال ایران می داند، چنانچه همگان می دانند بخش بزرگی از بازیکنان تیم ملی ایران ریشه باشگاهی شان به این باشگاه محبوب ایرانی ها باز می گردد.

پس در مسیر تقویت روحیه و حمایت تمام قد از فرزندان سرافراز ایران اسلامی همه دوشادوش یکدیگر فارغ از هر رنگ و سلیقه، چشم به موفقیت تیم ملی ایران دوخته ایم تا با بازی های درخشان خود دل میلیون ها ایرانی را شاد و مسرور نماید.

بی تردید هرگونه اقدامی که باعث تضعیف تیم ملی شود از سوی این باشگاه مردمی محکوم و تقبیح می گردد و دعوت ما تا پای جان برای ایران می باشد.»

گفتنی است یحیی گلمحمدی کاپیتان سابق تیم ملی و گلزن ایران در جام جهانی ساعاتی بعد از انتشار این استوری آن را از صفحه خود پاک کرد.

پرسپولیس اقدام علیه تیم ملی را محکوم کرد ؛ پس‌لرزه‌های استوری اعتراضی یحیی گل‌ محمدی پرسپولیس اقدام علیه تیم ملی را محکوم کرد ؛ پس‌لرزه‌های استوری اعتراضی یحیی گل‌ محمدی

انتهای پیام

نظر شما