شناسهٔ خبر: 57283314 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تخفیف ۵۰ درصدی هزینه صدور و تمدید پروانه کسب صنوف در اردبیل

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: به مناسبت هفته بسیج، هزینه صدور و یا تمدید پروانه کسب صنوف ۵۰ درصد کاهش می‌یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رامین صادقی عصر امروز در جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان اظهار کرد: تخفیف ۵۰ درصدی هزینه تمدید و یا صدور پروانه کسب کلیه صنوف به مناسبت هفته بسیج در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با همراهی اعضای کمیسیون نظارت مرکز استان، این تخفیف برای عموم شهروندان که متقاضی صدور پروانه کسب و درخواست تمدید اعتبار آن هستند، برنامه‌ریزی شده که از یکم تا سی‌ام آذرماه به مدت یک ماه اعمال خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به اتحادیه صنفی مربوطه از این تخفیف بهره‌مند شوند.                             

صادقی با اشاره به جایگاه اصناف در تصمیم‌گیری‌ها و تقویت بیش از پیش این جایگاه تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات بیشتر و بهینه به واحدهای صنفی، باید ساماندهی و قانونمندی واحدهای صنفی، سرلوحه کار اتحادیه‌ها و اتاق اصناف استان قرار گیرد.

در ادامه جلسه، گزارش اتاق اصناف مرکز استان در خصوص اعلام برنامه‌های اجرایی جهت کنترل و کاهش آمار فاقدین پروانه کسب و مهلت منقضی و همچنین وضعیت ۲۰ درصد پرداختی اتحادیه‌های صنفی به اتاق اصناف، گزارش روند برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرس اتحادیه صنف مصالح‌فروشان شهرستان اردبیل و مجوز برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرس ۵ اتحادیه صنفی شهرستان اردبیل از جمله مباحثی بود که طرح و بررسی شد.

پایان پیام/3727/

نظر شما