شناسهٔ خبر: 57263462 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

گزارش لحظه به لحظه پارسینه از اولین دیدار ایران در جام جهانی قطر

گزارش زنده؛ ایران صفر - انگلیس صفر + حواشی

نخستین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی در شرایطی برابر تیم ملی انگلیس آغاز شد که این تیم برای صعود از مرحله مقدماتی به کسب امتیاز از این دیدار نیاز دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پارسینه؛ دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان برابر انگلیس از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه در چارچوب مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شروع شده و در حال برگزاری است.

کارلوس کی‌روش با ترکیب ۱۱ نفره علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، احسان حاج‌صفی، میلاد محمدی، علیرضا جهانبخش، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی طارمی، روزبه چشمی، علی کریمی، مجید حسینی و احمد نوراللهی به مصاف سه‌شیر آمد.

در آن طرف میدان، گرت ساوگیت سرمربی تیم ملی انگلیس، جردن پیکفورد، هری مگوایر، جان استونز، کیران تریپیه، لوک شو، دکلن رایس، جود بلینگام، میسون مونت، رحیم استرلینگ، بوکایو ساکا و هری کین را برای این بازی انتخاب کرد.

رافائل کلاوس، رودریگو فیگریدو انریکه کوریا، دنیلو سیمون و کوین اورتگا تیم داوری این بازی را تشکیل می‌دهند.

خلاصه بازی:

دقیقه یک:

بازیکنان تیم ملی انگلیس توپ را به گردش در آوردند و دو دقیقه بدون این که توپ به بازیکنان ایران برسند پاسکاری کردند تا در دقیقه سوم به یک کرنر دست پیدا کنند. 

دقیقه ۳ :

اولین ضربه کرنر این دیدار برای انگلیس به دست آمد که ثمری برای این تیم نداشت. در این صحنه روزبه چشمی بازیکن حریف را بغل کرد اما در حالی که حریف به پنالتی اعتقاد داشت سیستم ویدئویی اعتقادی به این امر نداشت. 

دقیقه ۵:

نبض بازی همچنان در اختیار انگلیس بود و ملی پوشان ایران دفاع از مرکز زمین را در دستور کار داشتند. 

دقیقه ۸:

یک ارسال از جناح راست توسط حریف روی دروازه ایران با خروج بیرانوند همراه شد که او هنگام بیرون آمدن از دروازه با مجید حسینی برخورد کردند. برخورد سر بیرانوند به حسینی منجر به توقف بازی شد تا خونریزی بینی او مداوا شود.

 

حواشی بازی:

 
 
خبر به مرور تکمیل می شود...

نظر شما