شناسهٔ خبر: 5726291 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

ادامه مذاکرات هسته‌ای در سطح معاونین و کارشناسان در وین

بین الملل > دیپلماسی - تسنیم نوشت:

صاحب‌خبر -

مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ امروز (شنبه) در سطح کارشناسی از سر گرفته می شود، همچنین معاونین وزرای خارجه ایران با معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیدار می کنند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مذاکرات کارشناسان ایران و1+5 پیش از ظهر امروز(ساعت 11.30بوقت ایران ) در هتل کوبورگ وین از سر گرفته می شود.

همچنین نشست سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی معاونان وزیر خارجه ایران با هلگا اشمید معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که به نمایندگی از کشورهای 1+5 در این مذاکرات حضور دارد، ساعت 12.30بوقت ایران آغاز می شود.

هفتمین دور از گفت وگوها به منظور ادامه نگارش پیش نویس متن برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) با حضور سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی معاونان وزیر خارجه ایران و هلگا اشمید معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که به نمایندگی از کشورهای 1+5 در این مذاکرات حضور دارد از روز چهارشنبه در هتل کوبورگ وین از سر گرفته شد.

مذاکره‌کنندگان تلاش دارند تا دهم تیرماه به توافق جامعی دست یابند. برخی منابع روسی از بن بست در مذاکرات خبر دادند در حالی که منابع غربی و آمریکا این اخبار را کم اهمیت خواندند و مذاکرات را سخت اما رو به جلو توصیف کردند. همچنین اخبار و گمانه زنی‌هایی درباره احتمال تمدید دست کم چند روزه مذاکرات منتشر شده است.

5252

نظر شما