شناسهٔ خبر: 57246116 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

گزارش لحظه به لحظه دیدار افتتاحیه جام جهانی/ قطر ۰ - اکوادور ۰

تیم‌های ملی فوتبال قطر و اکوادور افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ را برگزار کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو.تیم ملی فوتبال قطر به‌عنوان میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ در دیدار افتتاحیه این رقابت‌ها به مصاف تیم ملی اکوادور رفته و امیدوار است در حضور پرشور تماشاگران‌اش در ورزشگاه البیت، یک شروع فوق‌العاده داشته باشد و به برتری برسد، ولی در آن طرف هم شاگردان گوستاوو آلفارو نمی‌خواهند با شکست جام را شروع کنند و به دنبال گرفتن سه امتیاز و امیدواری به ادامه این مسابقات هستند.

تیم‌های ملی قطر و اکوادور در شرایطی بازی افتتاحیه جام جهانی را از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (به وقت ایران) آغاز کرده‌اند که دیگر بازی گروه A این رقابت‌ها نیز در همین ساعت بین تیم‌های ملی هلند و سنگال برگزار خواهد شد.

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر - گروه A
ورزشگاه: البیت (شهر الخور) - ساعت ۱۹:۳۰ - تماشاگر: ۶۰ هزار نفر
داور: دنیله اورساتو (ایتالیا) / کمک‌ها: چیرو کاربونه و الساندرو جالاتینی/ داور چهارم: ایتسوان کوواکس (رومانی) / داور ویدئویی: پائولو والری (ایتالیا)

ترکیب تیم ملی قطر

سعد الشیب، بسام الراوی، بوعلام خوخی، پدرو میگوئل، عبدالکریم حسن، کریم بوضیاف، عبدالعزیز حاتم، همام الامین، حسن الهیدوس، اکرم عفیف و المعز علی
سرمربی: فلیکس سانچز

ترکیب تیم ملی اکوادور

هرنان گالیندز، فلیکس تورس، پیرو هینکاپی، آنخلو پرسیادو، پرویس استوپینینان، یگسون مندس، مویزس کاسیدو، گونزالو پلاتا، روماریو ایبارا، انر والنسیا و میخائیل استرادا
سرمربی: گوستاوو آلفارو

لحظات حساس:

بازی راس زمان اعلام شده آغاز شد.
دقیقه ۳: تیم ملی قطر نخستین حمله را انجام داد.
دقیقه ۵:تیم ملی فوتبال اکوادور موفق  شدنخستینگلبازیرابهثمربرساندکهتوسطداوروکمکداورویدئوییمردوداعلامشد.

حاشیه:

* هواداران تیم اکوادور در فاصله یک ساعت و نیم مانده تا شروع بازی، تمام جایگاه اختصاص یافته به خود را پر کردند، در حالی که قطری‌ها تا آن زمان صندلی‌های خالی زیادی را داشتند.

* جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا و شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر که در مراسم افتتاحیه حضور داشتند، این مسابقه را از نزدیک تماشا می‌کنند.

*مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ در ورزشگاه البیت، یک ساعت مانده به شروع بازی قطر و اکوادور با برنامه‌های شگفت‌انگیز و جالب توجهی آغاز شد.

در حال تکمیل...

نظر شما