شناسهٔ خبر: 57245356 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

۹۳ مورد تخلفات حریم در محورهای خراسان‌شمالی شناسایی شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی از شناسایی ۹۳ مورد تخلفات حریم در محورهای استان خبرداد و گفت: در این مدت ۷۸ مورد تخلفات حریم اخطار و پیگیری همچنین با ۲۵ مورد تخلفات حریم برخورد و قلع و قمع شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اعلام شناسایی ۹۳ مورد تخلفات حریم در محورهای استان طی هفت ماه گذشته، اظهارکرد: در این مدت ۷۸ مورد تخلفات حریم اخطار و پیگیری همچنین با ۲۵ مورد تخلفات حریم برخورد و قلع و قمع شده است.

وی گفت: ۱۲۴ مجوز به منظور ساخت و ساز و فعالیت در حاشیه راه های استان با رعایت حریم و موارد قانونی صادر شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی حفاظت و صیانت از حریم راه را به عنوان سرمایه ملی خط قرمز این اداره کل دانست و افزود: ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم موجب به خطر افتادن ایمنی راه ها می‌شود و باید قبل از هرگونه فعالیتی در خصوص ساخت و ساز در حریم راه مجوز لازم را از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای دریافت کنند. 

وی به ۱۹ دسترسی تجمیع شده اشاره کرد و ادامه داد: مدیریت دسترسی راه‌ها به عنوان یکی از راهکارهای کاهش نقاط برخورد و همچنین کاهش ریسک تصادفات محسوب می شود که در برنامه کاری این اداره کل به خصوص در طول راه های شریانی و اصلی قرار دارد.

پایان پیام/ز

نظر شما