شناسهٔ خبر: 57244758 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

در گفتگو با بازار؛

ناوگان حمل و نقل پایانه بار نوشهر و کارخانه سیمان نکا سامان دهی می شود

ساری- جهانیان، مدیرکل راهداری مازندران ساماندهی پایانه بار نوشهر و حمل و نقل کارخانه سیمان نکا را از برنامه های اصلی این اداره کل بیان کرد.

صاحب‌خبر -

حسن جهانیان در گفتگو با خبرنگار بازار ساماندهی پایانه بار بندر نوشهر را از برنامه ها ذکر کرد و گفت: فرآیند نوبت دهی در این پایانه به صورت سنتی و دستی بود و سیستم نوبت دهی پس از سال ها به مکانیزه تبدیل شده است.

وی ساماندهی حمل و نقل درنکا و کارخانه سیمان را از دیگر برنامه ها ذکر کرد و گفت: همچنین برای جلوگیری از فرار بار و اضافه تناژ بار نیز برنامه هایی داریم و درصدد هستیم تا پایان سال این مسئله را رفع کنیم.

وی گفت: بخشی از بارهای اضافه معدنی به شمار می رود و درصدد هستیم نظارت و کنترل را از مبداء و معدن انجام دهیم تا بخشی از اضافه بار و تناژ را کنترل و کاهش دهیم زیرا سبب از بین رفتن زیرساخت های جاده ای می شود.

مدیرکل راهداری مازندران نوسازی ناوگان عمومی بار و مسافر را از دیگر برنامه ها بیان کرد و گفت: میانگین عمر ناوگان اتوبوس ۱۵ سال و باری ۲۵ سال است و طبق بند قانونی مقرر است برای نوسازی ناوگان از محل اعتبارات شرکت نفت و بهینه سازی مصرف سوخت صورت گیرد.

جهانیان افزود: بیش از ۱۴ میلیون تن کالا و بیش از سه میلیون مسافر توسط ناوگان باری و حمل ونقل عمومی در استان جابجا و منتقل شدند و در ایام اربعین و ۲۸ صفر امسال بیش از هزار سرویس ناوگان عمومی خدمات رسانی کردند.

نظر شما