وی با اشاره به نحوه توزیع تسهیلات بانکی و لزوم بهرهمندی عموم مردم از امکانات دریافت تسهیلات بانکی افزود: اکنون و با راهاندازی این سامانه در بستر اپلیکیشن «باجت» بانک تجارت، اطمینان بسیار بیشتری نسبت به تخصیص بهینه منابع قرضالحسنه بانک در راستای رفع مشکلات جوانان ایجاد شده است و خدمترسانی به مشتریان با کیفیت مطلوبتری صورت میگیرد و میتوان محصولات و خدمات جدید را نیز در بستر این سامانه عرضه کرد.
مدیرعامل بانک تجارت افزود: همکاران شعب و مناطق در راستای همراهی با سیاستهای کلان اقتصادی کشور و اجرای طرح غیرحضوری تسهیلات ازدواج، ضمن رعایت دستورالعملها و قوانین مربوطه، نهایت همکاری را با متقاضیان وام ازدواج داشته باشند.
راهاندازی سامانه دریافت غیرحضوری تسهیلات از بانک تجارت به مثابه ایجاد یک بانک تسهیلگر پرداخت تسهیلات است و «باجت» بانک تجارت به معنای واقعی الزام مراجعه حضوری به شعب را از بین خواهد برد و از طریق این اپلیکیشن، دریافت تسهیلات ازدواج، خرد و در آینده تمامی تسهیلات انجام خواهد شد.
این سامانهی کاربردی و مفید، مراجعه به شعب و تردد غیرضروری افراد را کاهش داده و فرآیندهای آن به گونهای طراحی شده که وامگیرنده پس از ثبت درخواست و ارسال الکترونیکی مدارک، تنها با یک بار مراجعه به شعبه میتوانند تسهیلات خود را دریافت کند. مشتریان حائز شرایط پس از ثبت نام در سامانه بانک مرکزی، در صورتی که بانک عامل آنها تجارت باشد، میتوانند از طریق اپلیکیشن باجت مراحل بعدی مانند ارائه درخواست، ارسال مدارک گیرنده تسهیلات، ضامنها و... را انجام داده که این امر وامگیرندگان و ضامنین آنها را از مراجعات مکرر به شعبه، چاپ و ارائه مدارک و مستندات بینیاز میکند.
نظر شما