شناسهٔ خبر: 5723408 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نجابت در گفت‌وگو با فارس

نجابت: در دوره آیت‌الله لاریجانی رویکرد مطلوبی برای برخورد با دانه‌درشت‌ها در پیش گرفته شده است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد در دوره آیت‌الله لاریجانی رویکرد مطلوبی برای برخورد با دانه‌درشت‌ها در پیش گرفته شده است.

صاحب‌خبر -

حسین نجابت نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: یکی از افتخارات نظام این است که برای کسی طبقه خاصی قائل نمی‌شود یعنی اگر در کشور جرمی یا خلافی واقع شود دستگاه قضا با بی‌طرفی یعنی بدون در نظر گرفتن روابط افراد با آنها برخورد می‌کند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در دوره مدیریت آیت‌الله آملی لاریجانی در قوه قضائیه و حضور برخی دوستان از جمله آقای محسنی‌اژه‌ای رویکرد قوه قضائیه برخورد با تمامی متخلفان بدون درنظر گرفتن جایگاه آنان بوده است.

نماینده مردم تهران در مجلس از ایجاد برخی فضاسازی‌ها در رسیدگی به پرونده دانه درشت‌ها انتقاد کرد و گفت:‌ نباید با فضاسازی یا پرداختن بیش از حد به صورتی رفتار کنیم که فردی برای انجام تخلفات احساس امنیت کند.

نجابت افزود: نباید در رسیدگی به پرونده‌ها موقعیت شخصی افراد یا جایگاه آنها لحاظ شود، در مواقعی نیز که تصمیم گرفته می‌شود برای طبقه خاص دادگاهی در نظر گرفته شده و آن دادگاه به اتهامات رسیدگی کند باید اطلاع‌رسانی‌های لازم به مردم انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه روند موجود در قوه قضائیه را باعث افزایش اعتماد عمومی و اعتماد مردم دانست و تصریح کرد: چه سیاسی کردن پرونده‌ها چه سیاه‌نمایی در مورد آنها هر دو در جهت این است که مسئله اصلی گم شود.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین خاطرنشان کرد: معنا ندارد که فشارها به قوه قضائیه تأثیر بگذارد؛ باید همگان مطیع قانون بوده و قانون را اجرا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما