شناسهٔ خبر: 57203681 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مادر شهید «کیان پیر فلک» تحت تاثیر بمباران رسانه های ضدانقلاب است

مادر شهید کیان پیر فلک که در عملیات تروریستی ایذه به شهادت رسید تحت تاثیر رسانه های خاص و فشارهای روحی از جان باختن پسرش به نیروهای امنیتی گلایه می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ این درحالی است که مادر کیان در مراسم تشییع این شهید مظلوم اذعان می کند که پلیس برای حفظ جان آنها دستور تغییر مسیر و ‌نرفتن به شلوغی اغتشاشگران را داده است.

ویدیوی تروریستهای مسلح موتور سوار منتشر و برخی از عاملان اصلی در مرز باکو دستگیر شده و به زودی مادر شهید کیان پیرفلک با جنایت کاران حادثه تروریستی ایذه رو به رو خواهد شد.
 
 بررسی پیج اینستاگرامی مادر کیان نشان می دهد که او تحت تاثیر بمباران پیج های صدای آمریکا، سلطنت طلبها، اینترنشنال سعودی و ... نیز بوده است و اظهارات کاملا احساسی و غیر واقعی را بیان می کند.
 
پدربزرگ و دائی کیان برخلاف مادر شهید کیان پیرفلک برخی ادعاهای دروغ رسانه های خارجی را رد کردند و از نیروهای امنیتی و قضایی خواستار شناسایی و مجازات تروریستهای حادثه ایذه شدند.
 
علاوه بر کیان ۴ شهروند دیگر در این حادثه به شهادت رسیدند و چند مامور نیروی انتظامی و بسیج نیز با گلوله تروریستها به شدت مجروح شدند که حال برخی از آنها وخیم است.

نظر شما