شناسهٔ خبر: 57194862 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سنگ امید به کسب ثروت فراوان را بر شیشه تاریک فقر زدم

مشکلات زندگیم تمومی نداشت. به دنبال کسب درآمد تمام نشدنی از راهی بودم که من را سریع تر به ثروت بی حد و مرز برساند. امروز در امر صادرات نیز بسیار موفق عمل کردم. بگونه ای که با تولید سنگ و ورود به این حوزه، مقدار زیادی از آن را به کشور های دیگر ارسال می کنم.

صاحب‌خبر -

سنگ گوهره

به دلیل برخورداری سنگ گوهره لرستان از ویژگی‌های منحصر به فرد، این سنگ در بازار طرفداران و خریداران زیادی دارد. اگر شما هم جزو طرفداران این محصول هستید و به دنبال اطلاع از قیمت سنگ گوهره لرستان می‌باشید با ما همراه باشید. عوامل زیادی وجود دارند که در تعیین قیمت سنگ گوهره لرستان موثر هستند. از جمله این عوامل می‌توان به کیفیت آن اشاره کرد.

 

سنگ اسلب

از سنگ اسلب در بخش های مختلف ساختمان می تواند مورد استفاده قرار گیرد. از قابلیت های مهم ان نوع سنگ ها می توان به نصب آن در نمای بیرونی ساختمان اشاره کرد که باعث شده این محصول را از سایر سنگ های مصنوعی متمایز کند.

همانطور که گفته شد ، این سنگ ها در کارخانجات تولید می شوند و مصرف کنندگان می توانند با توجهبه طرح مورد نظر خود، آن ها را سفارش دهند.

2

 

سنگ پله

به دلیل استفاده از بیش از حد مواد شوینده و شیمیایی در سرویس پله باید از سنگ پله استفاده کرد که در مقابل این مایعات واکنش نشان ندهند و در مرور زمان از درخشش و زیبایی آن کاسته نشود.

. به طورکلی از سنگ های پله می توان در کف پله، لبه، زیرپله، دیواره استفاده کرد که چهار عامل در قیمت این محصول تاثیر گذار است.

جنس سنگ پله: همانطور که می دانید هر محصولی که کیفیت بالایی داشته باشد از قیمت مناسبی هم برخودار می باشد.

برند سنگ پله: بعضی از تولیدکنندگان با تجربه هایی که در زمینه تولید با کیفیت این محصول داشته اند به مرور زمان به دلیل تقاضای بیشتر مردم و خریداران، این محصول به برندهای مختلف و معروفی در میان مردم جای گرفت.

ابعاد، اندازه، طرح، ضخامت عوامل هایی هستند که در قیمت این محصول نقش بسزایی دارند و هرچه این محصول طبق سلیقه مشتری سفارشی تر باشد و از ابعاد بزرگ تر و طرح های بخصوصی باشد از قیمت بالایی برخوردار است.

جنس سنگ ها از درجه سوپر تا درجه 3 تقسیم می شوند که هرچه به درجه 3 نزدیک تر می شویم کیفیت آن پایین تر می آید پس در نتیجه رنگ بندی و درجه بندی بر قیمت سنگ تاثیرگذار است.

 

3

نظر شما