شناسهٔ خبر: 57193171 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بنیاد مستضعفان در کوهبنان مسکن می سازد

رئیس بنیاد مستضعفان کشور از ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی در کوهبنان برای بنیاد مسکن، بهزیستی و کمیته امداد طی امسال خبر داد.

صاحب‌خبر -

 سید پرویز فتاح  در سفر به کوهبنان گفت: اگر قول بدهیم و عمل نکنیم بدبینی برای مردم ایجاد می‌شود لذا باید فرصت را برای خدمت و کار مغتم بدانیم.

او تاکید کرد: باید سر تعظیم در برابر مردم کوهبنان فرود بیاوریم که با فرهنگ غنی محدودیت‌هایی دارند واما پای نظام ماندند.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: ما در کنار دولت هستیم تا خدمات را کامل کنیم لذا طرح‌های شهرستان را اولویت بندی کنید، چون بنیاد در کوهبنان حضور مستمر دارد.

او ابراز داشت: کار‌های خرد و زودبازده در اولویت کاری بنیاد هست لذا ۲۰ میلیارد تومان وام کم‌بهره و قرض الحسنه برای چهار ماه پایانی سال برای امور مختلف به کوهبنان اختصاص می‌دهیم.

فتاح بر ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی در کوهبنان برای بنیاد مسکن، بهزیستی و کمیته امداد، احداث چند زمین چمن مصنوعی برای سال جاری خبر داد.

فتاح بیان داشت: اختصاص بسته‌های معیشتی ساخت خانه‌های عالم، کمک‌برای احداث کتابخانه شهر کوهبنان، اختصاص جهیزیه، اهدای یک دستگاه خودرو به نیروی انتظامی، کمک به احداث ساختمان اداری نیروی انتظامی کوهبنان از دیگر اقدامات بنیاد در شهرستان کوهبنان هستند.

او اختصاص یک دستگاه آمبولانس مجهز برای بیمارستان شهرستان کوهبنان، اهدای دستگاه دیالیز به بهداری بخش طغرالجرد، اهدای یک دستگاه آتش نشانی به شهرداری کوهبنان، کمک به مبلمان شهری شهرداری‌های کوهبنان و بخش طغرالجرد، کمک به احداث چاه آب شهرداری کیانشهر را از دیگر خدمات بنیاد در کوهبنان عنوان کرد.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور برای احداث چاه کشاورزی صحرای ده ملک کوهبنان، ترمیم قنوات و احیای کشاورزی و... قول مساعد داد.

نظر شما