شناسهٔ خبر: 57184303 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

شهادت دو مدافع امنیت در اصفهان /  تکذیب خبر حمله تروریستی به حوزه بسیج در اصفهان

 شب گذشته دو نفر از  نیروهای بسیجی و مدافع امنیت به نام ‌محسن‌حمیدی و محمد حسین کریمی به شهادت رسیده و دو نفر دیگر نیز مجروح هستند .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان‌ ، حکیمی‌فرد مسوول روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت : شامگاه چهارشنبه مورخ ۲۵ آبان ماه در پی فراخوان گسترده ضدانقلاب برای ایجاد آشوب و اغتشاش نیروهای حافظ امنیت به منظور برقراری نظم و امنیت در فلکه نگهبانی خانه اصفهان حضور پیدا می‌کنند پس از آن عوامل تروریستی از بین اغتشاشگران با رگبار به سمت نیروهای مدافع امنیت تیراندازی می‌کنند که دو نفر از  نیروهای بسیجی به نام محسن حمیدی و محمد حسین کریمی به شهادت رسیده و دو نفر دیگر نیز مجروح هستند. 

وی افزود : حمله تروریستی به حوزه بسیج در اصفهان کذب است و جزئیات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد. 

ساعتی قبل برخی رسانه ها مدعی شده بودند که شش نفر با سه دستگاه موتور سیکلت با حمله به حوزه مقاومت بسیج ۱۰ امام علی النقی (ع) خانه اصفهان، نیروهای مستقر در آن مکان را به رگبار بستند و متواری شدند، که این خبر تکذیب شد و عملا حمله ای به حوزه ۱۰ بسیج صورت نگرفته است و عزیزان بسیجی که به شهادت رسیدند در نزدیک فلکه نگهبانی خانه اصفهان مستقر بودند.

محمدرضا جان نثاری معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان نیز در گفت‌وگو با شبکه خبر با اشاره به حادثه تروریستی در اصفهان بیان داشت : حدود ساعت ۲۱ امشب به دنبال حضور اغتشاشگران در منطقه خانه اصفهان و روشن کردن آتش برای بستن خیابان تعدادی از نیروهای بسیج منطقه در محل حضور یافتند.

او افزود: در این بین تعدادی از موتورسواران در اقدامی تروریستی با اسلحه جنگی از بین اغتشاشگران به مدافعان امنیت شلیک کرده که ۲ نفر از این برادران به نام‌های محسن حمیدی و محمد حسین کریمی به شهادت رسیده و ۲ نفر نیز توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان همچنین‌ خبر داد‌،  متأسفانه حال یکی از این مجروحان نیز وخیم است.

وی همچنین به درگیری‌های امروز در سمیرم اشاره کرد و افزود: در این درگیری‌ها نیز ۳ نفر از اغتشاشگران فوت کرده‌اند.

جان نثاری در پایان اظهار داشت : در حال حاضر امنیت در استان برقرار است و امنیت کشور و حفظ جان و مال مردم خط قرمز ما است و اغتشاشگران باید به این امر توجه داشته باشند.

انتهای پیام

 

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

نظر شما