شناسهٔ خبر: 57181950 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

تکرار عملیات تروریستی ایذه در اصفهان؛ ۲ تن به شهادت رسیدند / معاون استاندار: حال یکی از مجروحان وخیم است

مشابه فاجعه رقم خورده در ایذه، ساعت ۲۱ امشب و در پی حمله تروریستی، راکبان موتور سوار به سمت مدافعان امنیت در یکی از محله‌های شهر اصفهان آتش گشودند و موجب به شهادت رسیدن دو تن از نیرو‌های بسیجی شدند. در پی این رویداد، اطلاعیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد که حکایت از مجروح شدن شماری از ماموران انتظامی داشت که صحت ندارد.

صاحب‌خبر -

در پی حمله تروریستی راکبان موتور سوار به سمت مدافعان امنیت، دو نفر به شهادت رسیدند و چند تن نیز مجروح شدند.

به گزارش «تابناک»، ساعاتی از رویداد خونبار ایذه نگذشته، از شهر اصفهان خبر می‌رسد که رویدادی مشابه رقم خورده است؛ رویدادی که حوالی ساعت ۲۱ امشب چهارشنبه در «محله خانه اصفهان» به وقوع پیوسته و به گزارش، فارس در آن دو راکب موتور سوار به سمت مدافعان امنیت با سلاح گرم آتش گشوده‌ و شهادت دو تن را رقم زده‌اند.

در این حادثه تروریستی، دو بسیجی با نام‌های «محسن حمیدی» و «محمدحسین کریمی» در صحنه تیراندازی به شهادت می‌رسند و دو تن دیگر نیز در یکی از بیماستان‌های اصفهان بستری هستند.

تکذیب اطلاعیه منتسب به سپاه اصفهان

روح الله حکیمی فرد، مسئول روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان، با بیان جزئیاتی از حادثه تروریستی در فلکه نگهبانی خانه اصفهان به فارس گفت: شامگاه چهارشنبه مورخ ۲۵ آبان ماه در پی فراخوان گسترده ضدانقلاب برای ایجاد آشوب و اغتشاش نیرو‌های حافظ امنیت به منظور برقراری نظم و امنیت در فلکه نگهبانی خانه اصفهان حضور پیدا می‌کنند.

وی افزود: پس از آن عوامل تروریستی از میان اغتشاشگران با رگبار به سمت نیرو‌های مدافع امنیت تیراندازی می‌کنند که ۲ تن نیرو‌های بسیجی به نام محسن حمیدی و محمدحسین کریمی به شهادت رسیده و ۲ تن دیگر نیز مجروح هستند.

حکیمی فرد با تکذیب هرگونه حمله تروریستی به حوزه بسیج در اصفهان گفت: اطلاعیه منتشره از سوی سپاه کذب است و جزئیات تکمیلی از رسانه‌های رسمی متعاقبا اعلام خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان: امنیت برقرار است

دقایقی پیش، محمدرضا جان نثاری، معاون سیاسی امنیتی استانداری در گفت‌وگو با شبکه خبر با اشاره به حادثه تروریستی در اصفهان اظهار داشت: حدود ساعت ۲۱ امشب به دنبال حضور اغتشاشگران در منطقه خانه اصفهان و روشن کردن آتش برای بستن خیابان، تعدادی از نیرو‌های بسیج منطقه در محل حضور یافتند.

وی افزود: در این میان تعدادی از موتورسواران با اسلحه جنگی از بین اغتشاشگران به مدافعان امنیت شلیک کرده که ۲ تن از این برادران به نام‌های محسن حمیدی و محمد حسین کریمی به شهادت رسیده و ۲ تن نیز توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند. متأسفانه حال یکی از این مجروحان نیز وخیم است.

جزئیات تکمیلی متعاقباً منتشر خواهد شد.

نظر شما