شناسهٔ خبر: 57168911 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مسئول وزارت خارجه استان خبرداد؛

امکان‌پذیری تأیید اسناد در نمایندگی وزارت خارجه قزوین

مسئول وزارت امور خارجه قزوین گفت: انواع اسناد برای ارائه در خارج از کشور توسط نمایندگی وزارت خارجه تایید می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسین عمیدی با اعلام این خبر افزود: شهروندان قزوینی پیش از این برای تایید اسناد خود در صورت نیاز به تهران سفر می‌کردند.

مسئول وزارت امور خارجه تصریح کرد: تایید اسناد و مدارک اعم از هویتی، تحصیلی و تجاری برای ارائه به خارج با پیگیری‌های انجام شده و دریافت مجوز لازم، از این پس در نمایندگی وزارت امور خارجه قزوین انجام می‌شود.

عمیدی بیان کرد: برای دریافت خدمت در نمایندگی وزارت امور خارجه، شهروندان می‌توانند به دفتر نمایندگی در بلوار آیت الله خامنه‌ای در طبقه سوم اتاق بازرگانی مراجعه کنند.

وی گفت: فعالیت و خدمات این نمایندگی با اولویت اقتصادی شامل تلاش برای توسعه صادرات و امکان جذب سرمایه گذاران خارجی پیگیری می‌شود.

این مسئول افزود: با رایزنی‎های انجام شده در معاونت اقتصادی وزارت امور خارجه مقرر شده به شکل ویژه از سوی نمایندگی‌ها و سفارتخانه‌های میهن اسلامی، ظرفیت‌های اقتصادی استان در زمینه‌های صنعت، کشاورزی، فنی-مهندسی و خدمات برای جلب همکاری‌ها و سرمایه گذاری‌های خارجی و تقویت صادرات به کشورهای مختلف معرفی شود.

عمیدی اضافه کرد: تاکنون در این زمینه شاهد معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اقتصادی استان به کشورها روسیه، صربستان و بوسنی هرزه گوین بوده‌ایم و این روند تداوم خواهد داشت.

 

نظر شما