شناسهٔ خبر: 57155192 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

آیت الله حسینی بوشهری:

دشمن به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه است

حسینی بوشهری با بیان اینکه جامعه بیش از پیش نیاز به امید آفرینی دارد، گفت:دشمنان با تمام وجود و با استفاده از تبلیغات گسترده به دنبال آن هستند که گرد یأس و ناامیدی را در جامعه پراکنده کنند و باید برای مقابله با این هدف برنامه ریزی لازم راانجام دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با معاون اول رئیس جمهور با اشاره به حضور مداوم وی در صحنه‌های مختلف اجتماعی، گفت: این حضور باعث دلگرمی جامعه است زیرا مردم مشاهده می‌کنند که معاون اول رییس جمهور در کنار آنها است.

 

آیت الله حسینی بوشهری در ادامه به وقایع اخیر در کشور اشاره کرد و گفت:  دشمنان بیش از ۴۰ سال است که در صدد آسیب رساندن به کشور هستند و پشتیبانی های آنها از این حوادث بی سابقه است اما عنایت و لطف خداوند همواره در مقاطع مختلف باعث حفظ انقلاب اسلامی شده و توطئه دشمنان ناکام بوده است.

 

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر لزوم گفت‌وگو با مردم و آگاهی بخشی به جامعه تاکید کرد و افزود: باید دستگاه های متولی فرهنگ بیش از گذشته فعال باشند و با آگاهی بخشی به جامعه طراحی و توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

 

آیت الله حسینی بوشهری تسریع در تکمیل و راه اندازی شبکه ملی اطلاعات را پراهمیت خواند و گفت: باید برای کمک به کسب و کارهای مبتنی بر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اقدامات لازم صورت گیرد.

 

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه جامعه بیش از پیش نیاز به امید آفرینی دارد، افزود: دشمنان با تمام وجود و با استفاده از تبلیغات گسترده به دنبال آن هستند که گرد یأس و ناامیدی را در جامعه پراکنده کنند که باید برای مقابله با این هدف برنامه ریزی لازم را انجام دهیم.

 

پایان پیام/78

نظر شما