شناسهٔ خبر: 57154785 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

موتورسیکلت 8 میلیاردی قاچاق در گلپایگان توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش 8 میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی اصغر محمدی فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان گلپایگان با اقدامات هوشمندانه خود از وجود یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق در یکی از منازل این شهرستان مطلع و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از شناسایی محل ضمن هماهنگی با مرجع قضایی به آن مکان اعزام و در بازرسی به عمل آمده موفق به کشف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین که فاقد هر گونه مدارک معتبر بود و به صورت قاچاق تهیه شده بود، شدند.

محمدی با بیان اینکه ارزش این موتورسیکلت توسط کارشناسان مربوطه ۸ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص مالک موتورسیکلت پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم اکیداً از خرید موتورسیکلت‌های سنگین قاچاق و فاقد مدارک معتبر خودداری کنند، چرا که پلیس قاطعانه با این مسأله برخورد و حسب قانون نسبت به توقیف این وسایل اقدام می‌کند و همچنین از مردم می‌خواهیم هر گونه اطلاعات از نگهداری، حمل و تردد این نوع موتورسیکلت‌ها را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

نظر شما