شناسهٔ خبر: 571463 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین اعلام کرد

آمادگی جامعه ورزش ورامین برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: در روز قدس جامعه ورزش شهرستان ورامین حضوری همه‌جانبه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مجید بذرافشان ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی برنامه‌های روز قدس که در اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین برگزار شد، ضمن برشمردن اهمیت این روز در شرایط فعلی فلسطین اظهار داشت: در این شرایط حساس باید وظیفه خود را در راستای دفاع از مسلمانان انجام داده و با حضور باشکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید برنامه راهپیمایی روز قدس به بهترین شکل ممکن سازماندهی شود، گفت: دعوت ورزشکاران برای حضور حداکثری در این راهپیمایی به عنوان نماد دفاع و حمایت مسلمانان از مردم مظلوم فلسطین امری ضروری است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین با اشاره به اینکه مردم ما سابقه ذهنی قوی در مورد روز قدس دارند، افزود: حضرت امام (ره) با دوراندیشی توجه جهان اسلام را به مهمترین مشکلشان یعنی مسئله فلسطین جلب کرد و کمتر کسی تصور می‌کرد که بتواند به این اندازه در ایجاد وحدت بین مسلمین و ابراز همدردی با مردم مظلوم غزه اثرگذار باشد و راهپیمایی روز جهانی قدس امسال مسلمانان جهان، باید لرزه سهمگینی بر قلب رژیم اشغالگر قدس بیندازد و سکوت مجامع بین‌المللی را در قبال جنایات این رژیم وحشی بشکند.

بذرافشان گفت: با توجه به اتفاقاتی که در منطقه رخ داده و بی‌توجهی سران اعراب به این اتفاقات موجبات همراهی با مستکبران و صهیونیست‌ها برای تخریب خاکریز مقاومت جهان اسلام را فراهم کرده است.

وی اضافه کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال باید سکوت تاسف‌بار سیاستمداران کشورهای مرتجع عرب منطقه و سازمان‌های بین‌المللی را بشکند و زمینه‌ای برای محکومیت جنایات اسرائیل باشد.

بذرافشان در پایان از تمام جامعه ورزش شهرستان ورامین درخواست کرد با حضور همه‌جانبه خود در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مردم مظلوم غزه نشان دهند.

انتهای پیام/2462/ع30/ف4004

نظر شما