شناسهٔ خبر: 57145208 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

برندگان ایران خودرو/ نتایج قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو آبان 1401+ لینک اسامی برندگان ایران خودرو در امروز+ قیمت خودرو

نتایج قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو بر روی سایت ایران خودرو بعد از برگزاری قرعه کشی ایران خودرو قرار خواهد گرفت. قرعه کشی ایران خودرو برای مشخص شدن اسامی برندگان ایران خودرو در فروش فوری دو محصول و پیش فروش 5 محصول ایران خودرو که در سه بخش عادی؛ ویژه مادران دارای دو فرزند و جایگزین کردن خودرو های فرسوده عرضه شد فردا 25 آبان 1401با حضور نهادهای نظارتی برگزار می شود .متقاضیانی که اقدام به ثبت نام خودرو‌های ایران خودرو نموده اند می‌توانند با مراجعه به سایت ایران خودرو از نتایج قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو ویژه آبان ۱۴۰۱ مطلع می شوند همچنین راهبر معاصر اخبار مربوط به قرعه کشی خودرو‌های ایران خودرو؛ نتایج قرعه کشی ایران خودرو؛ لینک اسامی برندگان ایران خودرو و اسامی مادران برنده ایران خودرو؛ اسامی برندگان داری خودرو فرسوده و مهلت واریز وجه برندگان ایران خودرو را در اختیار مخاطبین خود قرار می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر؛  قرعه کشی ایران خودرو فردا 25 آبان 1401 برگزار می شود در جدیدترین طرح فروش ایران خودرو دو محصول سورن‌پلاس و پژو پارس سفارشی ELX با موتور XU7p با قیمت مشخص و موعد تحویل سه ماهه در قالب سه بخش عادی؛ ویژه مادران دارای دو فرزند و جایگزین خودرو های فرسوده در بخش فروش فوری و پنج محصول شامل تارا در دو مدل دستی و اتوماتیک، دناپلاس توربوشارژ دستی شش سرعته با فرمان برقی، دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک و راناپلاس با موعد تحویل یکساله و در قالب سه بخش عادی؛ ویژه مادران و جایگزین خودروهای فرسوده  در پیش فروش عرضه شد. بنا بر اعلام قبلی فهرست منتخبین  و نتایج قرعه‌کشی ایران خودرو ، حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت‌نام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام خواهد شد. لازم به ذکر است که ثبت نام خودرو های ایران خودرو از طریق سایت ایران خودرو به نشانی    https://www.ikco.ir و به روش قرعه کشی انجام گرفت همچنین نتایج قرعه کشی ایران خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو نیز بر روی همین سایت منتشر می شود در ادامه جزئیات فروش فوری و ثبت نام خودرو های ایران خودرو در فروش فوری و پیش فروش که از 19 آبان آغاز شد و تا پایان 22 آبان 1401 ادامه داشت، قیمت ایران خودرو ؛ جزئیات قرعه کشی ایران خودرو جهت اعلام اسامی برندگان و نتایج قرعه کشی ایران خودرو در آبان 1401 را خواهیم آورد.

 

 قرعه کشی ایران خودرو آبان 1401

مراسم قرعه‌کشی پس از پایان مهلت ثبت‌نام، در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار خواهد شد و مراسم از طریق سایت ایران‌خودرو به نشانی ikco.ir و همچنین صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش می‌شود.

 

مراسم قرعه‌کشی دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یک‌ساله محصولات ایران‌خودرو برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و متقاضیان طرح نوسازی خودروهای فرسوده فردا چهارشنبه  25 آبان 1401برگزار می‌شود.

نتایج قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو

زمان اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو آبان 1401

طبق اعلام مسئولان نتایج قرعه‌کشی حداکثر ظرف یک هفته پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، پس از احراز هویت و تطبیق اطلاعات و داده‌های ثبت نام‌کنندگان با طرح جوانی جمعیت و کنترل واجد شرایط بودن متقاضیان، اعلام خواهد شد.

 

جهت ورود به سایت ایران خودرو برای مشاهده جزئیات و زمان قرعه کشی ایران خودرو/ مشاهده نتایج قرعه کشی ایران خودرو/ اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو ویژه آبان 1401 اینجا کلیک کنید

 

 

اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی  آبان 1401

برای مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی به سایت ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ مراجعه نمائید همچنین می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و به قسمت منتخبین اصلی فروش فوق العاده رجوع و با وارد کرد کد پیگیری یا کد رهگیری که پس از ثبت نام به شما داده شده است از برنده شدن خود در قرعه کشی ایران خودرو اطلاع پیدا کنید. برندگان قرعه کشی فروش فوری سه محصول ایران خودرو را در لینک زیر نیز می توانید مشاهده نمایید.

 

 

 

مهلت واریز وجه برندگان قرعه کشی ایران خودرو آبان 1401

فرد انتخاب شده، باید ظرف مهلت ۳ روز وجه کامل خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir واریز کنند؛ در غیر این صورت، ثبت نام آن‌ها لغو می‌شود.

 

سایت واریز وجه برندگان قرعه کشی ایران خودرو

طرح فروش فوق العاده با موعد تحویل ۳ ماهه برخی محصولات شرکت ایران خودرو با روش قرعه کشی که ساعت آن متعاقبا از طریق سایتesale.ikco.ir اعلام خواهد شد.

 

 

قیمت محصولات ایران خودرو آبان 1401

گروه خودروسازی ایران خودرو روز دوشنبه ۲ آبان‌ماه جدیدترین قیمت محصولات این شرکت را اعلام کرد.

  • طبق اعلام گروه خودروسازی ایران خودرو، محصولاتی که در این لیست قرار ندارند، در آبان‌ماه عرضه نمی‌شوند.

نام خودرو

قیمت جدید (تومان)

پژو جی‌ ال ایکس دوگانه سوز

۱۵۰.۵۴۳.۰۰۰
پژو ۲۰۶ معمولی

۱۵۰.۳۴۳.۳۰۰

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ هاچ بک با سقف شیشه ای

۱۸۱.۵۲۹.۳۰۰
پژو پارس سال با موتور XU7P

۱۶۵.۸۶۲.۰۰۰

پژو پارس سال سفارشی (ELX) با موتور XU7P

۲۰۹.۱۲۵.۸۰۰
پژو پارس سال سفارشی با موتور XU7P

۱۸۵.۱۷۰.۷۰۰

پژو پارس سال دوگانه سوز

۱۷۶.۶۸۳.۵۰۰
پژو پارس TU5

۱۷۶.۸۷۸.۱۰۰

پژو پارس سفارشی (ELX) با موتور TU5

۲۱۱.۵۴۸.۳۰۰
سمند ال ایکس EF7

۱۶۹.۳۳۰.۸۰۰

سمند ال ایکس EF7 بنزینی

۱۵۸.۲۸۸.۷۰۰
سمند – ال ایکس

۱۶۰.۷۱۵.۵۰۰

سورن پلاس با مالتی مدیا

۲۴۹.۲۸۶.۴۰۰
سورن پلاس جدید

۲۶۱.۴۲۲.۱۰۰

سورن پلاس دوگانه‌سوز

۲۸۱.۱۸۹.۴۰۰
رانا پلاس

۲۱۵.۰۶۶.۱۰۰

رانا پلاس با موتور TU5P و سقف شیشه‌ای و گیربکس ۶ سرعته دستی

۲۲۸.۵۷۸.۱۰۰
دنا

۲۰۶.۲۱۶.۴۰۰

دنا پلاس

۲۲۸.۳۳۲.۰۰۰
دنا پلاس توربوشارژ

۳۴۶.۰۲۳.۲۰۰

دنا پلاس توربو دستی با گیربکس ۶ سرعته و فرمان برقی

۳۶۰.۷۶۴.۳۰۰
دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک

۳۹۸.۳۹۷.۳۰۰

پژو 207i دستی

۲۰۹.۳۲۲.۱۰۰
پژو 207i دستی فرمان برقی

۲۱۵.۹۹۶.۷۰۰

پژو 207i دستی با سقف شیشه ای

۲۳۶.۵۱۲.۳۰۰
پژو 207i اتوماتیک ۶ سرعته سقف قرمز (MC) با موتور TU5P

۳۱۸.۷۷۵.۸۰۰

تارا دستی

۲۹۳.۹۹۰.۳۰۰
تارا اتوماتیک

۴۱۵.۹۵۴.۳۰۰

هایما S7 توربوشارژ اتوماتیک

۸۴۳.۱۶۷.۸۰۰
هایما S5 توربوشارژ اتوماتیک AT6

۷۹۴.۱۶۷.۸۰۰

 

جزئیات ثبت نام فروش فوری ایران خودرو آبان 1401

امروز 21 آبان 1401 سومین روز ثبت نام فروش فوری ایران خودرو می باشد. در این مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو، در هر سه قالب (عادی، جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده) دو محصول سورن‌پلاس و پژو پارس سفارشی ELX با موتور XU7p را عرضه کرده است.

 

موعد تحویل خودرو ایران خودرو در فروش فوری+ قیمت و رنگ خودرو ها

 

ثبت نام فروش فوری ایران خودرو امروز ۲۱ آبان ۱۴۰۱+ لینک و نحوه ثبت نام خودرو‌های ایران خودرو+ قیمت خودرو

 

جزئیات ثبت نام پیش فروش ایران خودرو  آبان 1401

امروز 21 آبان 1401 ثبت نام پیش فروش 5 محصول ایران خودرو ادامه دارد. در این مرحله از پیش‌فروش یکساله محصولات ایران خودرو، پنج محصول شامل تارا در دو مدل دستی و اتوماتیک، دناپلاس توربوشارژ دستی شش سرعته با فرمان برقی، دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک و راناپلاس با موعد تحویل یکساله عرضه شده است و 22 آبان 1401 آخرین روز اجرای این طرح بود.

 

مبلغ پیش پرداخت پیش فروش ایران خودرو آبان 1401

 

ثبت نام فروش فوری ایران خودرو امروز ۲۱ آبان ۱۴۰۱+ لینک و نحوه ثبت نام خودرو‌های ایران خودرو+ قیمت خودرو

 

 

 

ثبت نام ایران خودروویژه مادران دارای دو فرزند آبان 1401

در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آن‌ها پس از تاریخ قانون مذکور متولد شده اند، امکان ثبت نام یک دستگاه از محصولات ایران خودرو به قیمت مصوب، فراهم شده است.

در صورتیکه تعداد متقاضیان (مادران مشمول) در این بخشنامه، بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، اولویت با مادرانی است که طی دو سال قبل خودرویی دریافت نکرده باشند. در هر صورت اگر تعداد متقاضیان بیشتر از ۵۰ درصد خودرو‌ها باشد، تخصیص خودرو در قالب قرعه کشی صورت می‌پذیرد و در غیر این صورت، برای تمامی مادران مشمول که شرایط آن‌ها به تایید سازمان‌های ذیربط برسند، امکان واریز وجه میسر خواهد شد.

 

ثبت نام این بخشنامه‌ها همزمان با بخشنامه پیش فروش انجام می‌شود و مشتری می‌تواند فقط در یک بخشنامه و فقط در سامانه یک خودروساز ثبت نام کند.

 

طبق قانون مصوب، 50 درصد ظرفیت تولید به طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و 10 درصد ظرفیت به طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اختصاص پیدا می‌کند.

مهلت ثبت نام خودرو های ایران خودرو آبان 1401

پس از گذشت دو هفته از اجرای طرح فروش محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو که دومین‌ دوره عرضه توسط خود ایران‌خودرو پس از اتمام عمر سامانه تخصیص یکپارچه خودروها بود، حال این گروه خودروسازی چهلمین طرح فروش فوق‌العاده عادی و سی‌ویکمین طرح پیش‌فروش یکساله محصولات خود را با قرعه‌کشی از (پنجشنبه 19 آبان 1401) به مدت چهار روز به مرحله اجرا در آورده است.


متقاضیان از پنجشنبه 19 آبان ماه فرصت داشتند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به‌نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام کنند. و یکشنبه 22 آبان  آخرین مهلت ثبت‌نام بود. و متقاضیان می توانستند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام کنند.

 

 

نحوه ثبت نام خودرو های ایران خودرو در فروش فوری و پیش فروش آبان 1401

 

لازم به ذکر است که با حذف سامانه فروش یکپارچه خودرو، ایران خودرو به عنوان تنها شرکتی که باید فروش محصولات را به صورت قرعه کشی انجام دهند. متقاضیان ثبت نام خودرو های ایران خودرو در فروش فوری و پیش فروش می توانند به سایت ایران خودرو به نشانی  https://www.ikco.ir  مراجعه نمایند.

 

 

لینک ثبت نام خودرو های ایران خودرو در فروش فوری آبان1401

متقاضیان ثبت نام خودرو ایران ایران خودرو در دو طرح پیش فروش و فروش فوری می توانند به آدرس درگاه اینترنتی ایران خودرو  https://www.ikco.ir/ مراجعه نمایند.

نظر شما