شناسهٔ خبر: 57144052 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کشته سازی گروهک‌ها با اسلحه قاچاق

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا گفت: گروهک‌ها در دوماه گذشته عمدتا سلاح جنگی وارد کشور می‌کردند تا برای کشته سازی مورد استفاده قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه با تاکید بر اینکه گروهک‌های تروریستی در سال‌های گذشته اقدام به ورود سلاح به داخل ایران می‌کردند گفت: در گذشته ورود سلاح شکاری داشتیم که قاچاقچیان انجام می‌دادند، اما در دوماه گذشته عمدتا سلاح جنگی مثل کلاشینکف و کلت و حتی نارنجک وارد کشور می‌کردند تا برای کشته سازی مورد استفاده قرار گیرد.

سردار محمدتقی اصانلو اظهار کرد: با بیان اینکه عناصر گروهک‌های تروریستی حتی اقدام به وارد کردن سلاح وینچستر که در اغتشاشات مورد استفاده نیروی انتظامی قرار می‌گیرد، کرده بودند، اظهار داشت: خوشبختانه تعداد قابل توجهی از این افراد دستگیر شدند.

این فرمانده ارشد نظامی تصریح کرد: تعدادی از کشته سازی‌ها در شهر‌های شمال غربی کشور نیز توسط این گروهک‌ها انجام شد، افزود: این کشته سازی‌ها در شهر‌های سنندج، بانه، مهاباد، بوکان صورت گرفته بود.

کشف ۵۸۰ قبضه سلاح غیرمجاز در ۲ ماه

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی هفته پیش در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به سیاست‌های خصمانه دشمن در ایجاد نا آرامی در ایران، از کشف ۵۸۰ قبضه سلاح غیرمجاز طی ۲ ماه گذشته در مناطق مختلف استان آذربایجان‌غربی خبر داد و  گفت: کشف این میزان سلاح ، نشانگر عزم جدی دشمن برای ایجاد نا امنی در کشور است.

سردار رحیم جهانبخش به نوع سلاح های کشف شده اشاره کرد و افزود: در بین اسلحه‌های کشف شده بیش از ۳۲۰ قبضه آن مربوط به سلاح‌های شورشی است که با هدف تزریق به اغتشاشات وارد کشور شده بود.

 

نظر شما