شناسهٔ خبر: 5713700 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان - لهستان

«پیمان جان» با سه مدال برنز به مقام سوم بسنده کرد

خبرگزاری تسنیم: وزنه‌بردار دسته ۱۰۵ کیلوگرم تیم جوانان ایران با کسب سه مدال برنز به مقام سوم مسابقات قهرمانی جهان در لهستان دست یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان در لهستان عصر امروز (جمعه) و از ساعت 19:30 به وقت تهران رقابت‌های دسته 105 کیلوگرم با حضور 13 ورزشکار برگزار شد و «پیمان جان» نیز از ایران به روی تخته رفت.

نماینده کشورمان در حرکت یک‌ضرب ابتدا وزنه‌های 160 و 164 کیلوگرمی را مهار کرد اما در بالای سر بردن وزنه 167 کیلوگرمی ناکام ماند و به مدال برنز این حرکت دست یافت.

در حرکت یک‌ضرب وزنه‌برداران چین و روسیه به مقام‌های اول و دوم رسیدند.

در حرکت دو ضرب پیمان جان ابتدا وزنه 195 کیلوگرمی را به راحتی بالای سر برد. او در دومین تلاش اقدام به بالای سر بردن وزنه 203 کیلوگرمی کرد و موفق نیز ظاهر شد. وزنه‌بردار جوان کشورمان در تلاش سوم درخواست وزنه 208 کیلوگرمی را کرد اما نتوانست آن را بالای سر ببرد تا با رکورد 203 کیلوگرم به مقام سومی و مدال برنز دست یابد.

جان در مجموع با رکورد 367 کیلوگرم در رده سوم ایستاد و سه مدال برنز را برای ایران به ارمغان آورد.

در حرکت دو ضرب نمایدنگان چین، روسیه و ایران به ترتیب به مدال‌های طلا، نقره و برنز دست یافت.

در مجموع نیز «چانگ شنگ وو» از چین با 381 کیلوگرم قهرمان شد و هر سه مدال طلا را از آن خود کرد، «مارچل گویدیا» از روسیه با 379 کیلوگرم و کسب سه مدال نقره نایب قهرمان شد و «پیمان جان» از ایران با 367 امتیاز و کسب سه مدال برنز در رده سوم قرار گرفت.

انتهای پیام/

 

نظر شما