شناسهٔ خبر: 57129410 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سردار اصانلو: تمامی اهداف تعیین شده را مورد اصابت قرار دادیم/ هشدار فرمانده قرارگاه حمزه سید‌الشهداء به تروریست‌ها

سردار اصانلو،‌ فرمانده قرارگاه حمزه سید‌الشهداء نیروی زمینی سپاه با تشریح عملیات نظامی علیه مقر گروهک‌های تروریستی در اقلیم شمال عراق گفت: در این عملیات تمامی اهدافی که شناسایی شده بودند را مورد اصابت قرار دادیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سردار اصانلو،‌ فرمانده قرارگاه حمزه سید‌الشهداء نیروی زمینی سپاه در گفت‌وگویی با تشریح عملیات نظامی علیه مقر گروهک‌های تروریستی در اقلیم شمال عراق گفت: در این عملیات با استفاده از پهپادهای انتحاری و رزمی و موشک مقرهای گروهک تروریستی تجزیه طلب را مورد هدف قرار دادیم.

فرمانده قرارگاه حمزه سید‌الشهدا نیروی زمینی سپاه افزود: در این عملیات تمامی اهدافی که شناسایی شده بودند را مورد اصابت قرار دادیم.

سردار اصانلو با اشاره به مصاحبه برخی از سران این گروهک‌ها و تأکید بر عدم دخالت در اغتشاشات اخیر ایران،‌ تصریح کرد: ما تعدادی از اعضای این گروهک‌ها را دستگیر کرده‌ایم و این افراد در حال حاضر در اختیار ما قرار دارند و برخی از آنها اعتراف کرده‌اند که برای ایجاد اغتشاش و کشته‌سازی وارد ایران شده‌ایم.

فرمانده قرارگاه حمزه سید‌الشهداء نیروی زمینی سپاه در پاسخ به  این سوال که آیا این حملات ادامه خواهد داشت،‌تأکید کرد: تا زمانی که اقلیم خواسته‌های جمهوری اسلامی را در شمال عراق عملیاتی نکند و این گروهک‌ها را خلع سلاح و اخراج نکند این اقدامات را ادامه خواهیم داد.

وی در ادامه هشدار داد: سپر انسانی که این گروهک‌ها برای حفاظت از جان خود از اعضای خانواده خود در آن منطقه ساخته‌اند تا زمانی برای ما معنا خواهد داشت.

سردار اصانلو افزود: در صورت تداوم این وضعیت، مجبور می‌شویم مقرهایی که در کنار خانه‌های سازمانی آنها قرار دارد و ما آنها را شناسایی کرده‌ایم را نیز هدف قرار دهیم.

پایان پیام/

 

نظر شما