شناسهٔ خبر: 57124576 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دستگیری عاملان پرتاب کوکتل مولوتف به داخل محوطه مسجدی در اصفهان

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در اطلاعیه‌ای از دستگیری 2 نفر که اقدام به پرتاب کوکتل مولوتف به داخل محوطه مسجدی در شهر اصفهان کرده بودند، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در اطلاعیه‌ای که از سوی مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان صادر شده آمده است: ۲ فرد آشوبگر در اغتشاشات اخیر اقدام به پرتاب کوکتل مولوتف به داخل محوطه مسجد و پایگاه بسیج در شهر اصفهان کرده بودند که با اقدام به موقع خادم مسجد و اهالی محل آتش مهار و این اقدام خرابکارانه ناکام ماند.

پس از این اقدام بلافاصله تیمی از افسران زُبده فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان به موضوع رسیدگی و با اشرافیت بالا و رصد هوشمندانه خود مخفیگاه این افراد را مورد شناسایی قرار داده و در یک عملیات منسجم و ضربتی آنها را دستگیر کردند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است، در بازرسی از مخفیگاه متهمان ده‌ها قبضه سلاح سرد، کوکتل مولوتف و مواد منفجره کشف شده که بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌داد این افراد قصد استفاده از ابزارهای مکشوفه در ایجاد اغتشاش و برهم زدن امنیت شهر را داشتند که با اقدام به موقع مأموران پلیس در انجام اقدامات بعدی خود ناکام شدند.

در اطلاعیه مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و مشارکت مردم در ایجاد امنیت جامعه تأکید شده که پلیس با کسانی که بخواهند امنیت و آرامش جامعه را برهم زده و زندگی مردم را مختل کنند برخورد قاطع و قانونی می‌کند و از شهروندان نیز می‌خواهیم مثل همیشه از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ هرگونه موارد مشکوک و اقدامات مجرمانه را اطلاع‌رسانی کرده و در ایجاد امنیت پایدار شهر خود سهیم باشند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ع/

نظر شما