شناسهٔ خبر: 57114071 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

دادستان کرمانشاه:

کاهش ۱۶ درصدی تیراندازی و ۳۱ درصدی دستگیری در کرمانشاه

در نشست مشترک قضایی _ انتظامی به کاهش ۱۶ درصدی تیراندازی و ۳۱ درصدی دستگیری در کرمانشاه اشاره شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه به نقل از روابط عمومی دادسرای انقلاب اسلامی کرمانشاه، نشست مشترک قضایی _ انتظامی با موضوع تیراندازی‌ها در سطح شهر که با حضور مقامات قضایی و انتظامی در سالن جلسات دادگستری برگزار شد.

 

شهرام کرمی، در ابتدا با اشاره به اغتشاشات اخیر از حضور هوشمندانه نیروی انتظامی و دیگر نهاد‌های امنیتی تقدیر و گفت: مدیریت خوب و هوشمندانه نیروی انتظامی و دیگر نهاد‌های امنیتی سبب کنترل امور شد.

 

دادستان کرمانشاه ، افزود: یکی از مواردی که حائز اهمیت آشکار است و در اتفاقات اخیر روی نمود مقابله جدی با قاچاق سلاح است چرا که این امر در دامن زدن به ناامنی نقش زیادی داشت.

 

وی خاطر نشان کرد: با این حال حجم انبوهی از زمان نیروی‌های امنیتی در دو ماه گذشته به موضوع امنیت در سطح جامعه اختصاص پیدا کرد واین امر نشان داد همواره نیازمند آگاهی و آمادگی در مقاطع مختلف هستم.

 

پدر ادامه جانشین انتظامی استان با ارائه آماری از تیراندازی در یک ماه گذشته از کاهش ۱۶ درصدی تیراندازی‌ها و به تبع آن ۳۱ درصدی دستگیر شدگان نسبت به مدت مشابه ماه قبل خبر داد.

 

وی از علل و انگیزه تیراندازی‌ها سخن گفت و بیان داشت اختلافات ملکی، اختلافات شخصی و خصومت، اختلافات خانوادگی و مواردی از این دست از مهمترین علل تیراندازی‌ها بوده است.

 

لازم به ذکر است این نشست دوازدهمین نشست قضایی و انتظامی بود که با موضوع تیراندازی در سطح شهر و کنترل و مقابله با آن با حضور مقامات قضایی و انتظامی در دادگستری استان برگزار شد.

پایان پیام/712

نظر شما