شناسهٔ خبر: 57113931 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

«هستی حسین‌پناهی»سوژه جدید رسانه‌های معاند/حال دختر ۱۶ساله د...

اقتصاد ایران: در حالیکه دختر ۱۶ ساله دهگلانی بنا به دلیل نامساعد بودن شرایط روحی خود را از سرویس مدرسه در مسیر روستا به پایین پرت کرده بود، رسانه‌های ضدانقلاب ادعا می‌کنند هستی حسین پناهی با باتون مجروح شده و به کما رفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رسانه‌های ضدانقلاب در جدیدترین سناریوی دروغ‌پراکنی خود مدعی شدند یک دختر نوجوان 16 ساله دهگلانی با نام «هستی حسین پناهی» به‌دلیل ضربات باتون مامورین مجروح شده و به کما رفته است.

این ادعا در حالی مطرح می‌شود که در شهرستان دهگلان تنها دو روز و به صورت محدود آن هم در دور اول بعد از فوت مهسا امینی اغتشاشاتی پیش آمد که حتی مدارس این شهرستان درگیر این قضایا نشدند.

حجت الاسلام حسینی رئیس کل دادگستری کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج در این خصوص اظهار کرد: رسانه‌های ضدانقلاب بصورت وقیحانه با انتشار اخبار کذب و دروغ برای دعوت از مردم برای تجمع و اغتشاش، درصدد ایجاد ناامنی در جامعه هستند که در این مورد هم اعلام کرده‌اند که دختر دهگلانی توسط مامورین مجروح شده است.

وی تصریح کرد : هستی حسین‌پناهی 16 ساله اهل روستای قروچای از توابع دهگلان روز چهارشنبه مورخ 18 آبان ماه سال جاری از دبیرستان محل تحصیل خود در دهگلان به قصد عزیمت به منزل در این روستا سوار مینی‌بوس سرویس مدرسه خاتم الانبیاء دهگلان شده است.

رئیس کل دادگستری استان کردستان افزود: در مسیر برگشت به منزل، متاسفانه این دختر خانم علیرغم ممانعت همکلاسی‌ها و راننده، خودش را از مینی بوس به پایین پرت می‌کند.

وی با اعلام اینکه هم اکنون حال عمومی این دختر دهگلانی مساعد گزارش شده است، افزود: در بیمارستان کوثر سنندج اقدامات درمانی لازم انجام شده است.

رئیس کل دادگستری استان کردستان افزود: در این خصوص پرونده‌ای در دادگستری استان کردستان تشکیل شده است.

انتهای پیام/2330/71

برچسب‌ها:

نظر شما