شناسهٔ خبر: 57108890 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

آغاز فروش فوری یک خودروی جدید ایران خودرو | مشخصات خودرو،‌ قیمت و زمان تحویل

مشخصات فنی و قیمت وانت آریسان ۲ مشخص شد. ایران خودرو وانت آریسان ۲ را با قرعه کشی ویژه آبان ماه به بازار عرضه می‌کند. در ادامه با مشخصات نسل جدید آریسان آشنا خواهیم شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گجت نیوز، گروه صنعتی ایران خودرو  وانت آریسان ۲ را در قالب طرح فروش فوری با قرعه کشی از روز یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ به مدت ۲ روز به بازار عرضه کرده است. در این بخشنامه فروش تمامی محدودیت‌های قرعه کشی همانند گذشته اعمال می‌شود. در ادامه جزئیات قیمت وانت آریسان ۲ به همراه شرایط فروش آن در آبان ۱۴۰۱ را مشاهده می‌کنید:


 قیمت وانت آریسان ۲ در آبان ۱۴۰۱

آغاز فروش فوری وانت جدید ایران خودرو | مشخصات خودرو ،‌ قیمت و زمان تحویل

ایران خودرو وانت آریسان جدید را با قیمت مصوب فروش ۲۸۵ میلیون تومان در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری متالیک و مشکی متالیک به فروش می‌رساند. این خودرو با موعد تحویل ۳۰ روزه به مشتریان عرضه خواهد شد.

همچنین ایران خودرو مشخصات وانت جدید آریسان 2 را نیز منتشر کرد که طبق آن نسل جدید آریسان اکنون به پیشرانه قدرتمندتر CNG-XU7P مجهز شده است. مواردی چون کاهش مصرف سوخت، ارتقای سطح آلایندگی، ارتقای انتقال قدرت پیشرانه، افزایش قدرت و گشتاور موتور به عنوان مزایای این پیشرانه محسوب می‌شود. در ادامه جدول مشخصات این خودرو را مشاهده می‌کنید:
 

آغاز فروش فوری وانت جدید ایران خودرو | مشخصات خودرو ،‌ قیمت و زمان تحویل

آغاز فروش فوری وانت جدید ایران خودرو | مشخصات خودرو ،‌ قیمت و زمان تحویل

نظر شما