شناسهٔ خبر: 57107373 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ثبت نام ۸۱ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن چهارمحال و بختیاری

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: ۸۱ هزار و ۸۹۲ نفر در طرح نهضت ملی مسکن نام نویسی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی مسکن و ساختمان راه وشهرسازی استان چهارمحال و بختیاری، هادی باقری در این باره اظهار داشت:  سهمیه کل این استان در طرح نهضت ملی مسکن در هر سال ۴۰ هزار و ۹۲۷ نفر است و باید سالانه ۱۰ هزار و ۲۳۱ واحد مسکونی تحویل مردم شود.

وی افزود: ساخت هزار و ۲۲۴ واحد در محله ۳۴ منظریه آغاز شده ودر مرحله سقف و ستون است.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: مردم به صورت مرحله به مرحله هزینه ساخت را واریز می‌کنند و کمک دولت هم به صورت همزمان به طرح تزریق می‌شود.

باقری خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش قیمت مصالح ساختمانی، باید آورده افزایش یابد، اما صحبت‌هایی مبنی‌بر افزایش تسهیلات وجود دارد که درصورت افزایش ، از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

وی بیان کرد: همه واحد‌های مسکونی این طرح در منظریه ساخته می‌شود چون زمین‌های واگذار شده باید جزء منابع ملی ، در حریم شهر و قابلیت مسکونی شدن داشته باشد.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طرح‌ها به‌صورت ۲۴ ماهه تحویل پیمانکار شده است و اگر پیمانکاران به‌درستی کار کنند و مردم هم پول را به موقع واریز کنند، اواخر شهریور سال آینده ،واحد‌های مسکونی آماده تحویل می‌شوند.

نظر شما