شناسهٔ خبر: 57085670 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نشست هم‌اندیشی هنرمندان سینما با مسئولین کمیسیون فرهنگی مجلس

نشست هم‌اندیشی هنرمندان سینما و اصحاب فرهنگ با مسئولین کمیسیون فرهنگی مجلس به میزبانی سازمان بسیج هنرمندان کشور دوشنبه ۱۴۰۱/۸/۱۶ در مجموعه فرهنگی تفریحی نیاوران، برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، نشست هم‌اندیشی هنرمندان سینما و اصحاب فرهنگ با مسئولین کمیسیون فرهنگی مجلس به میزبانی سازمان بسیج هنرمندان کشور دوشنبه ۱۴۰۱/۸/۱۶ در مجموعه فرهنگی تفریحی نیاوران، برگزار شد.

طی این جلسه، هنرمندان نکات و دغدغه‌های خود را در عرصه‌‌های مختلف فرهنگی،حقوقی، معیشتی و... با مسئولین کمیسیون فرهنگی مجلس مطرح کردند و نیز خواستار تقویت و اصلاح قوانین نظارت بر تولیدات نمایشی شدند. همچنین اظهار داشتند: هنرمندان هم تاثیرگذار هستند و هم تاثیرپذیر؛ لذا حمایت از هنرمندان وطنی و وجود یک نظارت و ممیزی خاص در حوزه قوانین از اهمیت بالایی در ارائه تولیدات باکیفیت و متناسب با شئونات و ارزشها برخوردار است. ایشان همچنین فاصله میان پیشکسوتان هنرمند و نسل جوان را موجب عقبگرد فرهنگی دانسته و خواستار حذف این فاصله شدند.

پس از بیان پیشنهادات و مطالبات هنرمندان؛ دکتر غلامرضا منتظری، نائب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن تقدیر از سازمان بسیج هنرمندان در برپایی این نشست، خواستار برقراری ارتباط مستمر هنرمندان با مجلس شده و مطالبات بحق هنرمندان و پیشکسوتان سینما را در دستور پیگیری قرار دادند.

پایان پیام/

نظر شما