شناسهٔ خبر: 57075575 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

اعلام لیست تیم ملی صربستان برای جام جهانی قطر

فهرست بازیکنان تیم ملی فوتبال صربستان برای حضور در رقابت‌های جام جهانی قطر اعلام شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، الکساندر میتروویچ، بهترین گلزن تاریخ صربستان که از آسیب دیدگی مچ پا رنج می‌برد، توسط دراگان استویکوویچ سرمربی این تیم در لیست 26 نفره جام جهانی قطر معرفی شد.

میتروویچ، مهاجم فولام، 50 گل برای کشورش به ثمر رسانده و در کنار دوشان ولاهوویچ، مهاجم یوونتوس در لیست قرار دارد.

این دو بازیکن که در این فصل 17 گل برای تیم‌های خود به ثمر رسانده‌اند، انتظار می‌رود در تورنمنت 20 نوامبر تا 18 دسامبر در صربستان با لوکا یوویچ 24 ساله از فیورنتینا در خط حمله فیکس باشند.

کاپیتان صربستان، دوشان تادیچ از آژاکس آمستردام خواهد بود که 90 بازی ملی برای تیم ملی انجام داده و 18 بار هم برای کشورش گلزنی کرده است.

خط هافبک آن‌ها نیز توسط سرگئی میلینکوویچ ساویچ بازیکن همه کاره لاتزیو هدایت می‌شود که در 35 بازی برای تیم ملی 6 گل به ثمر رسانده است.

پردراگ رایکوویچ باتجربه گ‌ترین دروازه بان تیم است اما وانیا میلینکوویچ-ساویچ از تورینو که 6 بازی ملی در کارنامه دارد، در 4 بازی از 6 بازی در لیگ ملت‌های اروپا بازی کرد.

صربستان در گروه G جام جهانی با برزیل، سوئیس و کامرون همگروه است. صربستان که هرگز مرحله گروهی را پشت سر نگذاشته، در اولین بازی گروهی خود در 24 نوامبر به مصاف برزیل قهرمان پنج دوره جام جهانی می‌رود.

آن‌ها ابتدا یک بازی دوستانه با بحرین در منامه در 18 نوامبر انجام خواهند داد و یک روز بعد به محل اردوی خود در دوحه پرواز خواهند کرد.

لیست تیم ملی صربستان برای جام جهانی قطر 2022

دروازه بانان: مارکو دمیترویچ، پردراگ رایکویچ، وانیا میلینکوویچ-ساویچ

مدافعان: استفان میتروویچ، نیکولا میلنکوویچ، استراهینیا پاولوویچ، میلوش ولیکوویچ، فیلیپ ملادنوویچ، استراهینیا اراکوویچ، سرجان بابیچ

هافبک ها: نمانیا گودلی، سرگی میلینکوویچ-ساویچ، ساسا لوکیچ، مارکو گروجیچ، فیلیپ کاستیچ، اوروس راچیچ، نمانیا ماکسیموویچ، ایوان ایلیچ، آندریا ژیوکوویچ، دارکو لازوویچ

مهاجمان: دوشان تادیچ (کاپیتان)، الکساندر میتروویچ، دوشان ولاهوویچ، فیلیپ دوریچیچ، لوکا یوویچ، نمانیا رادونیچ

نظر شما