شناسهٔ خبر: 57071226 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

کامت‌گذاران علیه نظام از عربستان و آلبانی هستند!

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی، با اشاره به تمرکز دشمن در گمراه کردن افکار عمومی به واسطه بهره مندی از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، گفت: طی یک بررسی تخصصی صورت گرفته، بیش از ۸۰ درصد کامنت گذاران علیه جمهوری اسلامی در شبکه‌های اجتماعی آی پی عربستان سعودی و آلبانی داشتند.

صاحب‌خبر -

تسنیم نوشت: فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی، با اشاره به تمرکز دشمن در گمراه کردن افکار عمومی به واسطه بهره مندی از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، گفت: طی یک بررسی تخصصی صورت گرفته، بیش از ۸۰ درصد کامنت گذاران علیه جمهوری اسلامی در شبکه‌های اجتماعی آی پی عربستان سعودی و آلبانی داشتند.

وی با بیان اینکه رسانه‌های معاند در تلاش برای هرگونه سوءاستفاده و دروغ‌سازی علیه جمهوری اسلامی ایران هستند، بیان داشت: در قتل خانم «نسیم صدقی» که در یک اختلاف خانوادگی کشته شد، دشمنان با دورغ پردازی تلاش کردند آن را به اعتراضات ربط دهند و در این راستا آبرو و آزرده خاطر شدن خانواده مقتول برای آنان هیچ ارزشی نداشت.

سردار جهانبخش، گفت: رسانه‌های معاند در اغتشاشات اخیر نشان دادند با تزریق دروغ به افکار عمومی به دنبال ترویج خشونت و تروریسم در جامعه ایران هستند که همین امر از محبوبیت آنان به شدت کاسته است.

وی، با تاکید بر ضرورت شفاف سازی حقایق برای مدیریت افکار عمومی، تصریح کرد: در همین راستا رسانه‌ها باید راوی گر حقایق در سطح جامعه باشند تا مردم به ویژه جوانان و نوجوانان تحت تاثیر دروغ‌های بدخواهان ملت ایران قرار نگیرند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی، با بیان اینکه آذربایجان‌غربی در بسیاری از مولفه‌ها جز استان‌های امن کشور است، اظهار داشت: آذربایجان‌غربی در سرقت، قتل، آدم ربایی، شرارت، مشکلات اخلاقی، جرایم مالی، نزاع و درگیری، تصادفات منجر به فوت، آلودگی به مواد مخدر و سلاح از استان‌های امن کشور است.

وی با بیان اینکه جرایم خشن در استان طی ۷ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۰ درصد کاهش یافته، گفت: جرایمی همچون سرقت به عنف نیز کاهش ۳۰ درصدی داشته که آمار قابل توجهی می‌باشد.

 

 

نظر شما