شناسهٔ خبر: 57062855 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پنج‌شنبه‌ای با ترافیکی پرحجم در جاده‌‌های شمال

رئیس پلیس راه مازندران گفت: درحال حاضر شاهد تردد روان خودروها در محورهای شمال هستیم که احتمال دارد در ساعات آینده بر حجم ترافیک افزوده شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران گفت: درحال حاضر شاهد تردد روان خودروها در محورهای شمال هستیم که احتمال دارد در ساعات آینده بر حجم ترافیک افزوده شود.

وی افزود: از لحاظ جوی نیز محدوده بالادست محور هراز بارانی و لغزنده و سایر محورها ابری بوده و مشکلی از لحاظ تردد وجود ندارد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال، تصریح کرد: تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی‌، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است.

جهان‌تاب بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز‌ پنج‌شنبه از مرزن‌آباد به کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج و آزادراه تهران - شمال به مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه است که این محدودیت به‌دلیل شرایط روان ترافیک هنوز اجرا نشد.

وی ادامه داد: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه از رودهن به آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به رودهن به‌صورت مقطعی یک‌طرفه انجام می‌شود.

جهان‌تاب افزود:  تردد تمامی تمامی کامیون‌و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌ جمعه از محور هراز ممنوع است.

وی در پایان گفت: تاکید ما به همه رانندگان توجه به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ع

نظر شما