شناسهٔ خبر: 57054342 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی: برای حل مشکلات، باید کار را به مردم سپرد

مشهد-ایرنا- قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: برای حل مشکلات و معضلات اجتماعی باید کار را به خود مردم سپرد که در این زمینه تشکلهای مردمی با اعتقادی در حال فعالیت هستند و آستان قدس رضوی هم حمایت از آنها را وظیفه خود می داند. 

صاحب‌خبر -

مالک رحمتی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:انقلاب اسلامی ایران بر پایه اعتماد به مردم شکل گرفته است و اکنون نیز با استفاده از تجربیات یکدیگر در کنار اراده فولادین جوانان کشور می توانیم در حل مسائل به نتتیجه برسیم.

وی که در حاشیه نمایشگاه هم افزا با خبرنگار ایرنا سخن می گفت ادامه داد: نمایشگاه تشکل‌ها و فعالان فرهنگی و اجتماعی خراسان رضوی (رویداد هم افزا)  در راستای جهاد تبیین مطرح شده توسط رهبری شکل گرفته است و نخستین اقدام برای این موضوع، شناخت فعالان این عرصه و استعدادهای آنهاست.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت:نمایشگاه هم افزا یکی از اقدامات ضروری است تا این تشکلها بتوانند از ظرفیتهای یکدیگر آگاه شوند و خود را برای یک جهاد بزرگ آماده کنند.

رحمتی افزود: یکی از ابزارهای لازم برای جهاد تبیین حضور تشکلهای مردمی است تا با شناخت ابتکار عمل و ظرفیت های خوبی که در مردم وجود دارد بتوانند در این عرصه حضور یابند.

به گزارش ایرنا رویداد ۲ روزه هم افزا ۱۸ و ۱۹ آبان ماه در محل سالن نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی واقع در باب الجواد حرم مطهر رضوی دایر است تا موسسات و مجموعه‌های مردمی پیشران، محور هم‌افزایی و انتقال تجربه در بین فعالان فرهنگی اجتماعی استان قرار گیرند.

در قالب این نمایشگاه تشکل‌ها و فعالان فرهنگی و اجتماعی خراسان رضوی در فضایی پنج هزار متری در قالب ۱۱۶ غرفه به معرفی تجربیات و ایده‌های خود می‌پردازند.

نظر شما