شناسهٔ خبر: 57043051 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جزئیات برنامه‌های جدید رادیو اقتصاد/ صالحی: رویکرد اصلی رادیو اقتصاد بیان دستاوردهای کشور است

مدیر رادیو اقتصاد گفت: رویکرد اصلی رادیو اقتصاد بیان پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشور در حوزه اقتصاد و امید آفرینی در جامعه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، سید محمد رضا صالحی مدیر شبکه رادیویی اقتصاد، در گفتگو با خبرنگار فارس در رابطه با تغییرات جدول پخش و برنامه‌های جدید این شبکه رادیویی گفت: رویکرد اصلی رادیو اقتصاد بیان پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشور در حوزه اقتصاد و امید آفرینی در جامعه است. برنامه روزی نو شنبه تا پنج شنبه از ساعت 6:30 تا 8 با آیتم‌های متنوع و ایجاد فضای با نشاط با رویکرد اطلاع رسانی و تحلیلی تلاش دارد آخرین خبرها و رویدادهای حوزه اقتصاد را به اطلاع مخاطبان این شبکه برساند.

مدیر رادیو اقتصاد «برنامه نوآوران» را از دیگر برنامه‌های جدید در کنداکتور رادیو اقتصاد اعلام کرد و افزود: این برنامه در قالب یک مجله رادیویی، با هدف انعکاس اهمیت اقتصاد دانش بنیان و نقش آن در توسعه دانش بومی و صادرات طراحی شده است و در هر قسمت محصولات، خط تولید، تسهیلات و رفع موانع و مشکلات شرکت های دانش بنیان مورد بررسی قرار می‌گیرد. این برنامه شنبه تا چهار شنبه ساعت 9 تا 9:25 دقیقه پخش می‌شود.

وی ادامه داد: توجه به سبک زندگی اسلامی و ایرانی، جایگاه خانواده و افزایش سواد و توان خانواده‌های ایرانی موضوع اولویت دار این شبکه است که در برنامه‌ای تحت عنوان به توان زندگی به آن پرداخته می‌شود. افزایش سواد مالی، مدیریت هزینه‌های خانوار، آموزش و تربیت اقتصادی فرزندان، افزایش کارایی و بهره وری در خانواده از محورهای مهم این برنامه است که شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 تا 10:50 به روی آنتن می‌­رود.

مدیر شبکه رادیویی اقتصاد در مورد برنامه «سرای سرمایه» گفت: بخشی از مخاطبان رادیو اقتصاد فعالان اقتصادی در بازارهای سرمایه هستند. برنامه سرای سرمایه با بررسی آخرین اطلاعات از شاخص بازارهای بورس و اوراق بهادار، معاملات فلزات گرانبها، مسکن، خودرو و دیگر کالاهای سرمایه‌ای تلاش دارد نبض بازار را در این شبکه رادیویی به سمع مخاطبان برساند. این برنامه شنبه تا چهارشنبه از ساعت 11 تا 11:30 پخش می‌شود.

وی «مسابقه بیست» را از دیگر برنامه‌های جدید کنداکتور اعلام کرد و توضیح داد: در این برنامه سعی داریم در قالب مسابقه، با ایجاد فضایی شاد و فرح بخش به ارائه اطلاعات اقتصادی و نکات آموزشی به منظور بهینه سازی زندگی اقتصادی و اصلاح الگوهای رفتاری مردم بپردازیم. این برنامه شنبه تا چهارشنبه ساعت 20 تا 20:50 دقیقه پخش می‌شود.

سید محمد رضا صالحی افزود: برنامه مستند «ما می‌توانیم» با رویکرد تبیین پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های مختلف از دیگر برنامه‌های رادیو اقتصاد است. این برنامه هر جمعه ساعت 9 تا 9:25 به روی آنتن می‌رود.

مدیر رادیو اقتصاد در توضیح برنامه به «قید فوریت» گفت: رسالت و هدف مهم شبکه حل مسائل کارآفرینی و برداشتن موانع از پیش روی فعالان اقتصادی است. از اینرو برنامه «به قید فوریت» پرونده‌های مشکلات آنان را با مسئولان مربوطه مطرح و راهکارهای حل آن را بیان می‌کند. این برنامه شنبه تا چهار شنبه ساعت 8 تا 8:50 دقیقه پخش می‌شود.

پایان پیام/

نظر شما