شناسهٔ خبر: 57038820 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در صحن علنی مطرح شد:

کوچکی نژاد: افزایش ۲۰۰ درصدی آب بهای کشاورزان ظلم است/ نیکزاد: موضوع را پیگیری می کنیم

نماینده مردم رشت نسبت به افزایش ۲۰۰ درصدی آب بهای کشاورزان انتقاد کرد که نایب رئیس مجلس قول مساعد برای پیگیری این موضوع داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، جبار کوچکی نژاد در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۱۸ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود درخصوص افزایش قیمت آب بها گفت: اخیراً وزارت نیرو و مدیریت منابع آب کشور، آب بهای کشاورزان را از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در هکتار به ۳ میلیون تومان افزایش داده است که افزایشی بیش از ۲۰۰ درصد است.

نماینده مردم رشت در مجلس یازدهم اظهار کرد: آنچنان که شاهد افزایش قیمت هستیم، شاهد افزایش تولید در محصول نیستیم، لذا این اقدام هزینه کاشت، داشت و برداشت را افزایش می دهد؛ در محاسبه ای که برای استان گیلان داشتم، آنها بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان درآمد از این راه کسب می کنند که در بودجه و درآمدها دیده نشده و سعی می کنند در پاداش ها و حقوق های خودشان ببینند که این نوع افزایش ظلم به مردم و کشاورزان است.

علی نیکزاد ثمرین نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: چندین نماینده در مورد موضوع آب بها تذکر داده اند، لذا این موضوع باید پیگیری شود.

 

 

نظر شما