شناسهٔ خبر: 57022007 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستگیری باند سارقان تجهیزات مدارس در قم

فرمانده انتظامی استان قم از شناسایی و دستگیری سارقان تجهیزات مدارس غیرانتفاعی و آرایشگاه‌های زنانه و کشف اموال مسروقه خبر داد.

صاحب‌خبر -

سردار سید محمود میرفیضی گفت: به دنبال وقوع چند سرقت تجهیزات اداری، نوشت‌افزار و شیرآلات از مدارس غیرانتفاعی، شناسایی و دستگیری سارقان و مهار سرقت‌ها در دستور کار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم افزود:کارآگاهان در بررسی صحنه سرقت، یک دستگاه گوشی تلفن همراه به جا مانده از سارقان را کشف و با بررسی فنی آن، اطلاعات ۳ سارق را استخراج که ۲ نفرشان با اجرای یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

او ادامه داد: متهمان همگی غیربومی هستند که در استان قم سکونت دارند.

فرمانده انتظامی استان قم بیان کرد: در بررسی از منزل یکی از متهمان در شهر سلفچگان، اقلام مسروقه از قبیل سه دستگاه لپ تاپ، انواع لوازم و تجهیزات آرایشی، نوشت افزار، هدفون، گوشی تلفن ثابت و اقلام رایانه‌ای کشف شد.

میرفیضی یادآورشد: کارآگاهان با استعلام از بانک‌های اطلاعاتی، هویت آخرین متهم را نیز کشف کردند و مشخص شد وی قبلا به اتهام قاچاق مواد مخدر دستگیر و در زندان بسر می‌برد که با همکاری مطلوب دستگاه قضایی، نامبرده از زندان تحویل و بازجویی شد که با ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۴ فقره سرقت از مدارس غیر انتفاعی، دو فقره سرقت از آرایشگاه زنانه و سه فقره سرقت از محتویات خودرو با همکاری همدستانش اعتراف کرد.

نظر شما