شناسهٔ خبر: 57017512 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ترامپ می‌گوید خبر مهمی را به زودی اعلام خواهد کرد

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در جمع هواداران خود در اوهایو تاکید کرد به زودی خبری که حتی انتخابات کنگره را تحت تاثیر قرار خواهد را اعلام می‌کند.

صاحب‌خبر -

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا گفت «خبر بسیار مهمی» را در روز ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) از عمارتش در فلوریدا موسوم به عمارت مار-ئه-لاگو اعلام خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، ترامپ دوشنبه شب گفت: قرار است سه‌شنبه ۱۵ نوامبر اعلان بزرگی در مار-ئه-لاگو پالم بیچ فلوریدا انجام دهم. نمی‌خواهیم چیزی از اهمیت فردا (انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره) بکاهد. 

در همین حین روز گذشته دو منبع آگاه اظهار کردند ترامپ با مشاورانش درباره اعلام شرکت در انتخابات ریاست جمهوری 2024 در کمپین انتخاباتی اوهایو گفتگو کرده بود اما ترامپ به طور رسمی این خبر را در این کمپین انتخاباتی اعلام نکرد.

به نوشته اسپوتنیک، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در روزهای گذشته گفته بود که احتمال خیلی زیادی وجود دارد که نامزد شود و خیلی زود قصد خود را رسماَ اعلام خواهد کرد. وی همچنین توصیه کرده بود که طرفدارانش تجمع اوهایو را دنبال کنند تا در جریان قرار بگیرند.

پیشتر خبرگزاری آکسیوس خبر داده بود که ترامپ قصد دارد در روز ۱۴ نوامبر احتمالا شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ را اعلام کند.

رأی‌دهندگان آمریکایی هشتم نوامبر (۱۷ آبان ماه) در انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا شرکت می‌کنند تا سرنوشت ۴۳۵ کرسی مجلس نمایندگان آمریکا و ۳۴ کرسی از ۱۰۰ کرسی سنا را تعیین کنند. عملکرد ضعیف دولت بایدن بعنوان رئیس‌جمهور آمریکا، سرنوشت حزب دموکرات را در معرض خطر قرار داده است.

نظر شما