شناسهٔ خبر: 57015744 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

کشف ۱۲۵ قبضه اسلحه غیرمجاز در آذربایجان‌غربی

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز در استان گفت: در قالب این طرح، ۱۲۵ قبضه انواع سلاح غیرمجاز کشف و ضبط شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، سردار رحیم جهانبخش روز سه شنبه در یک گفت و گوی خبری با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عاملان تیراندازی اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت عمومی، طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی به مدت پنج روز به اجرا درآمد.

وی افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌های انتظامی در آذربایجان غربی با کار اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی ۱۸ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی در چندین عملیات مقتدرانه و منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اضافه کرد: در این ارتباط، هفت قبضه انواع سلاح جنگی، ۱۱۸ قبضه سلاح شکاری و ۱۲۱ عدد فشنگ کشف و چهار دستگاه خودرو سواری توقیف شد.

سردار جهانبخش با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، تاکید کرد: با تداوم این روند و برخورد قاطع دستگاه قضایی با دارندگان سلاح غیرمجاز و برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی شاهد امنیت پایدار در سطح استان هستیم.

نظر شما