شناسهٔ خبر: 5701076 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دیدارهای تدارکاتی ملی

تساوی ایران و ازبکستان در نیمه اول

نیمه اول دیدار تیم‌های ملی ایران و ازبکستان با تساوی به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم‌‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان در دیداری تدارکاتی از ساعت 17:30 امروز به وقت تهران در ورزشگاه بنیادکار تاشکند و در حضور حدود 7 هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم ملی ایران از همان دقایق نخست برتری فنی‌اش را به حریف آسیای میانه‌ای خود تحمیل کرد و اگر تیم ملی کمی خوش شانس بود در همان دقایق نخست و در دقیقه 7 می‌توانست روی پاس گل طارمی و با ضربه قوچان‌نژاد از حریف خود پیش بیافتد که این اتفاق نیافتاد و این فرصت با بی‌دقتی مهاجم تیم ملی از دست رفت.

شجاعی نیز دقایقی بعد فرصت خوبی را از دست داد.

با رسیدن به دقایق میانی نیمه اول ازبک‌ها بر توپ و میدان مسلط شده و چند فرصت را هم ایجاد کردند که در یکی از بهترین این فرصت‌ها در دقیقه 24 شوکت مولادجانوف ریباند حاصل از ضربه کرنر را با ضربه‌ای ضعیف به اوت فرستاد.

در ادامه و در دقایق مابین 34 تا 40 بازی کمی مهیج‌تر دنبال شد.

ابتدا فرار امیری راه به جایی نبرد، سپس کنعانی‌زادگان با شوتی زیبا دروازه ازبکستان را تهدید کرد که این موقعیت با تیزهوشی گلر ازبک‌ها از دست رفت و در ریباند این ضربه نیز امیری فرصت دیگری را از دست داد. ضد حمله همین فرصت به ازبک‌ها رسید اما شانس با تیم ملی یار بود که ضربه سر کوزیبایف به اوت رفت.

دقایقی بعد نیز با درخشش حقیقی سردار رشیداف در باز کردن دروازه تیم ملی ناکام ماند و در حالی که دروازه تیم ملی خالی بود، حقیقی که یک مصاف تک به تک را مهار کرده بود با یک بازگشت تند و تیز دروازه تیم ملی را از باز شدن نجات داد.

از نکات قابل توجه این دیدار حضور سعید عزت‌الهی، کنعانی‌زادگان و مهدی طارمی به عنوان بازیکنان جوان‌ در تیم ملی بود تا از حالا شاهد جوانگرایی در تیم ملی و تغییر و تحول در ترکیب این تیم باشیم.

ولادیسلاو تسیتلین به عنوان داور وسط قضاوت مسابقه را بر عهده داشت.

انتهای پیام/ک

برچسب‌ها:

نظر شما