شناسهٔ خبر: 5700955 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شور و هیجان ورزش پهلوانی در مشهد به اوج خود رسید

از حضور وزیر ورزش و جوانان تا غیبت حمید سوریان در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی

مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی در مشهد از امروز در حال برگزاری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس  از مشهد، دور اول، دوم و سوم این رقابت‌ها که از امروز در ورزشگاه شهید بهشتی مشهد با استقبال پرشور علاقه‌مندان به رشته ورزشی کشتی در حال برگزاری است، کشتی‌گیران در اوزان مختلف با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و مرحله فینال مسابقات عصر فردا در مشهد برگزار می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان نیز عصر امروز به تماشای زنده این رقابت‌ها در سالن نشست.

این مسابقات امروز در حالی برگزار شد که حمید سوریان قهرمان المپیک با وجود قرعه استراحت در دور نخست، اما در دور دوم این مسابقات از رویایی با عبدالمحمد پاپی امتناع کرد و برتری به سود پاپی اعلام شد.

شکست امید نوروزی در برابر پرویز زیدوند از جمله مسابقاتی بود که حواشی خاصی را به دنبال داشت و منجر به درگیری وی با تعدادی از عوامل مسابقات شد، وی و مربی‌اش معتقد بودند که دو امتیاز نوروزی در دیدار مقابل زیدوند نادیده گرفته شده است و به همین دلیل نوروزی نیز دقایقی را از حضور بر روی تشک کشتی اجتناب کرد و بعد از پایان بازی نیز جنجال به پا کرد.

در دور نخست این مسابقات نیز مدعیان بسیاری حذف شدند که از جمله آنان می‌توان به محمدحسین محمدیان، دارنده مدال برنز جهان و قهرمان 2014 آسیا اشاره کرد، سامان عبدولی نیز در دور نخست این مسابقات حذف شد.

همچنین در دور نخست مسعود اسماعیل‌پور از بخت‌های نخست این مسابقات که در کارنامه خود مدال نقره وزن 61 کیلوگرم 2014 جهان و طلای بازی‌های آسیایی را دارد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

انتهای پیام/3138/ذ20/پو3002

برچسب‌ها:

نظر شما