شناسهٔ خبر: 57009128 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خرداد | لینک خبر

اولین واکنش حزب‌الله به پیروزی راستگرایان افراطی در اسرائیل

فارس

صاحب‌خبر -

حسن البغدادی عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان بعد از ظهر امروز نسبت به پیروزی نتانیاهو در انتخابات اسرائیل واکنش نشان داد.

​به گزارش شبکه خبری المنار به نقل از البغدادی، شکافهای عمیق در داخل رژیم صهیونیستی و پیروزی جریان راستگرای افراطی [به رهبری بنیامین نتانیاهو]، «مژده نابودی سریع این رژیم را می‌دهد که هیچ مؤلفه‌ای برای بقا ندارد».

وی ادامه داد: این مسئله به ما درباره سرعت فروپاشی آن به ویژه با افزایش قدرت مقاومت در کرانه باختری، امیدواری می‌دهد. این مسئله باعث شده است که سران دشمن [صهیونیستی] نسبت به آینده خود نگران باشند.

این مقام حزب الله خاطر نشان کرد: هیچ دولت صهیونیستی نمی‌تواند به آنچه در مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی برای حفظ منابع لبنان محقق شد، خدشه وارد کند و معادله‌ای که سید حسن نصرالله اعلام کرد، زمان خاصی ندارد و به قوت خود باقی است.

البغدادی با اشاره به اینکه حزب الله در تثبیت معادلات خود در آمادگی کامل قرار دارد، خاطر نشان کرد: قدرت خود را بیشتر می‌کنیم تا از مرم لبنان و منابع آن حمایت کنیم.

وی در پایان تأکید کرد: مردم لبنان باید از بحرانهای خود خارج شوند و هر چه سریعتر به سمت انتخاب رئیس جمهور حرکت کنند تا دولتی تشکیل شود که بتواند اوضاع نابسامان لبنان را بهبود بخشد.

نظر شما