شناسهٔ خبر: 57002174 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تقدیر و قدردانی از دانش آموزان مدال آور مسابقات علوم و اختراعات ۲۰۲۲ اندونزی

سفیر جمهوری اسلامی ایران در اندونزی در مراسمی از مدال آوران تیم مسابقات علوم و اختراعات ۲۰۲۲ ایران تقدیر کرد.

صاحب‌خبر -

محمد خوش هیکل آزاد، سفیر جمهوری اسلامی ایران در اندونزی در مراسم تقدیر از دانش آموزان مدال آور مسابقات علوم و اختراعات ۲۰۲۲ که در این کشور برگزار شد، گفت: جوانان ایران همیشه در همه جریان‌ها به خصوص در جریان‌های علمی به بهترین شکل ظاهر می‌شوند و خوشبختانه پیشرفته‌های چشمگیری در زمینه علم و دانش از جوانان ایران در سطح جهان شاهد هستیم.

او گفت: خوشبختانه پیشرفته‌های چشمگیری در زمینه علم و دانش از جوانان ایران در سطح جهان شاهد هستیم که کسب مدال‌های رنگارنگ علمی از مسابقات علوم و اختراعات اندونزی گویای این موضوع است.

وی با تاکید بر این مهم که جوانان ایران همیشه در همه جریان‌ها به خصوص در جریان‌های علمی به بهترین شکل ظاهر می‌شوند، گفت: کسب این عناوین جهانی آغاز راه است و این دانش آموزان باید این مسیر را به خوبی ادامه دهند.

در این مراسم از مدال آوران ایرانی، پریا کدخدایی صاحب مدال طلا در رشته شیمی - نانو، مهربد بنی عامریان کسب مدال طلا در رشته فنی مهندسی و الکترونیک، کارن یوسفی فرد با کسب مدال نقره در رشته نانو تکنولوژی و حسن کاکانژادی صاحب مدال نقره در رشته علوم کامپیوتر، با اهدای هدایایی توسط آقای دکتر ابراهیمی، رایزن فرهنگی و محمد خوش هیکل آزاد، سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور اندونزی تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

نظر شما