شناسهٔ خبر: 56987149 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

پیش بینی بورس دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱

در پایان معاملات بازار بورس امروز شاخص کل با بیشترین تاثیر مثبت سه نماد “فملی، کگل، پارسان” با رشد ۱۶ هزار و ۳۵۱ واحدی همراه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، در پایان معاملات بازار بورس امروز شاخص کل با بیشترین تاثیر مثبت سه نماد “فملی، کگل، پارسان” با رشد ۱۶ هزار و ۳۵۱ واحدی همراه شد و در محدوده یک میلیون و ۳۴۴ هزار واحد قرار گرفت. شاخص هم وزن نیز با تاثیرپذیری یکسان از کلیه نمادهای کوچک و بزرگ بازار ۵۰۷۸ واحد به رنگ سبز درآمد و به سطح ۳۷۹ هزار و ۸۶۲ واحد رسید. ارزش معاملات در بورس نیز ۴/۶ هزار میلیارد تومان ثبت شد. حال روند معاملات بازار بورس فردا چگونه خواهد بود؟ رشد شاخص ها تا کجا ادامه دارد؟ در ادامه این گزارش با پیش بینی وضعیت بورس فردا دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی بورس یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱

خلاصه بازار بورس امروز:

شاخص کل: ۱,۳۴۴,۶۷۶.۱۱ ۱۶۳۵۱.۶۷
شاخص کل (هم وزن): ۳۷۹,۸۶۲.۴۳ ۵۰۷۸.۳۲
ارزش بازار: ۴۹,۷۶۹,۰۵۳.۱۶۴B
تعداد معاملات: ۳۵۱,۵۱۲
ارزش معاملات: ۴۹,۰۵۵.۹۳۲B
حجم معاملات: ۸.۶۹۴B

در بازار امروز ۹۵ نماد به ارزش ۳۲۳ میلیارد تومان در صف خرید نشستند که برترین نمادها در صف خرید خبنیان، خودرو، خگستر بودند. در مقابل ۳۳ نماد به ارزش ۷۸ میلیارد تومان نیز دارای صف فروش که انرژی۱، حبندر، وگردش برترین نمادها بودند. برخلاف روز گذشته که ورود پول داشتیم، امروز ۶۵ میلیارد تومان پول حقیقی از بازار خارج شد به طوری که بیشترین خروج پول حقیقی برای خاور، فولاد، شستا و بیشترین ورود پول حقیقی برای شلرد، خزامیا، فملی ثبت شد.

پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۱۶ آبان ماه

به گزارش سبدگردان هدف، شاخص کل بورس روز گذشته توانست با عبور از محدوده مقاومتی ۱.۳۱ میلیون واحدی بار دیگر خود را به میانه این کانال برساند. نگاهی به روند تکنیکالی نمودار شاخص بورس اما نشان می‌دهد که بازار سهام در ادامه مسیر چالش‌های متفاوتی پیش پای خود دارد. همانطور که در تصویر پیداست، در صورت تداوم روند صعودی در بورس فردا، نمودار به خط روند (مشکی رنگ) که اکنون نقش مقاومت داینامیکی را بازی می‌کند، خواهد رسید. از سمت دیگر محدوده ابرکومو نیز همچنان بالای کندل‌ها خودنمایی می‌کنند و عبور از آن می‌تواند کار سختی باشد. در اندیکاتورها نیز همانطور که مشخص است، ‌ RSI نزدیک به مرز ۷۰ واحدی و به خطی مقاومتی رسیده است. بنابراین به نظر می‌رسد که از منظر تکنیکالی شرایط سخت‌تر از قبل برای بازار دنبال شود.

بنابراین پیش‌بینی می‌شود که بورس فردا با قدرت کمتری به مسیر صعودی خود ادامه دهد و به مرور با نزدیک شدن به مقاومت‌های تکنیکالی ذکر شده، عرضه‌ها بیشتر از قبل خودنمایی کنند و جدالی بین خریداران و فروشندگان شکل بگیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما